Moja Pieczęć Ochrony jest zapowiedziana, również druga pieczęć jest złamana

Załaduj kopię Moja Pieczęć Ochrony jest zapowiedziana, również druga pieczęć jest złamana:
Orędzie nr 371 z serii Ostrzeżenie (na podst.tłum. http://www.internetgebetskreis.com/pl/)
czwartek, 8 marca 2012, godz. 19:52
Moja najdroższa córko, świat oczekiwał na ten moment od dwóch tysięcy lat.
Niektórzy z lękiem w swoich sercach, inni z oczekiwaniem i zadziwieniem, co do tego, kiedy ten moment przyjdzie i teraz oto nadszedł.
Jest to czas, kiedy Ja posyłam Mojego proroka końca czasu, ciebie Mario, aby ostatecznie przedstawić Księgę Prawdy, która ujawnia zawartość Księgi Objawienia.
Ja jestem Bogiem, którego w tych strasznych czasach z płaczem wzywają wszystkie Moje dzieci.
To jestem Ja, do którego Moje udręczone dzieci muszą teraz wołać.
Ja w tym czasie gromadzę Moją rodzinę, abyśmy mogli zjednoczyć się w końcowej bitwie, dla powalenia smoka, który tak długo zadręczał ziemię.
Dzieci, nie bójcie się. Żadna krzywda nie spotka tych, którzy noszą Moją Pieczęć, Pieczęć Boga Żywego.
Szatan i jego upadli aniołowie, którzy zakażają w tym czasie świat, nie mają władzy nad tymi, którzy mają znak Boga Żywego.
Wy dzieci, musicie Mnie posłuchać i zaakceptować Moją Pieczęć, bo to ocali nie tylko wasze życie, ale i wasze dusze.
Każdego dnia odmawiajcie Modlitwę, aby otrzymać Moją Pieczęć* (patrz na końcu posłania oraz Modlitwy Krucjaty)
Upewnijcie się, że każdy z waszej rodziny i waszych bliskich rozumie znaczenie Mojej Pieczęci.
Wasza miłość do Mnie, Waszego Ojca Niebieskiego, będzie waszą łaską ocalenia i da wam moc, jakiej potrzebujecie.

Moja Pieczęć Ochrony jest zapowiedziana, również druga pieczęć jest złamana.
Jeździec na czerwonym koniu jest mściwym ciemnym aniołem, który zabije Moje dzieci w wielu wojnach, które nadchodzą. Ale on pominie te z Moich dzieci, która mają pieczęć na swoich czołach.
Przygotujcie się teraz, bo te wojny już się toczą a jeszcze więcej jest zaplanowanych w każdym zakątku ziemi, szczególnie na Środkowym Wschodzie i na tych terenach, po których chodził Mój drogi Syn, Jezus Chrystus, gdy przebywał na ziemi.
Wasz ukochany Ojciec
Bóg Najwyższy
*(Pieczęć Ochrony – Modlitwa do Boga Ojca otrzymana przez Marię Bożego Miłosierdzia dn.20.02.2012)
Krucjata Modlitwy (33) – Prośba o Pieczęć Ochrony i przyjęcie jej z miłością, radością i wdzięcznością.
O Mój Boże, Mój kochający Ojcze,
Przyjmuję z miłością i wdzięcznością
Twoją Boską Pieczęć Ochrony.

Twoja Boskość obejmuje moje ciało i duszę na wieczność.
Kłaniam się w pokornym dziękczynieniu i ofiaruję Tobie moją głęboką miłość i lojalność
Dla Ciebie, mój Ukochany Ojcze.

Błagam Cię, abyś chronił mnie i moich ukochanych tą specjalną Pieczęcią
I ślubuję moje życie Twojej służbie teraz i na zawsze.
Kocham Cię Drogi Ojcze.
Pocieszam Cię w tych czasach Drogi Ojcze.

Ofiaruję Ci Ciało i Krew, Duszę i Bóstwo najmilszego Syna Twojego
Na przebłaganie za grzechy świata i dla Ocalenia wszystkich Twoich dzieci.

Amen.

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Foto di Gesù - Suor Anna Alì