Dużo lepiej jest znosić cierpienie w Moje Imię, niż być wychwalanym przez grzeszników za robienie tego, co jest grzeszne w Moich Oczach

Załaduj kopię Dużo lepiej jest znosić cierpienie w Moje Imię, niż być wychwalanym przez grzeszników za robienie tego, co jest grzeszne w Moich Oczach:
wtorek, 18 marca 2014, godz. 16.20
Moja wielce u miłowana córko, niech żaden człowiek nie czuje się zażenowany z powodu prześladowań, jakie mogą go spotkać, kiedy — jako chrześcijanin — staje w Mojej obronie. Nigdy nie wolno się wam obawiać prześladowań ze względu na Moje Święte Imię — bo niech każdy z was wie: Kiedy jesteś krytykowany za mówienie Prawdy, wtedy jesteś Moim prawdziwym sługą.
Jedynie ci, którzy są we Mnie i ze Mną, cierpią dla Mojego Imienia z powodu kpin czy nienawiści. Ci z was, którzy są prawdziwie Moimi i którzy poddają Mi swoją wolę, tak iż staje się ona Moją — cierpią najbardziej. Niech to będzie dla was zawsze zrozumiałe: Jeżeli nienawiść wobec któregokolwiek z Moich wyznawców jest wyjątkowo intensywna, to możecie być pewni, że Moja Obecność właśnie wtedy jest najsilniejsza. Dużo lepiej jest znosić cierpienie w Moje Imię, niż być wychwalanym przez grzeszników za robienie tego, co jest grzeszne w Moich Oczach.
Moi Najdrożsi wyznawcy, pozwólcie Mi was zapewnić, że Moja Dłoń kieruje wami w każdym dniu tej Mojej ostatniej Misji na Ziemi. Moje Słowo poruszy wasze dusze i dusze tych całych miliardów, które pójdą w wasze ślady — gdyż niebawem świat usłyszy Mój Głos. Niechaj wasza droga — kiedy o Mnie mówicie — będzie wolna od przeszkód; i kiedy przypominacie ludziom Moje Nauczanie; i kiedy Moim świętym sługom przypominacie o ich zobowiązaniu, aby pozostać wiernym Mojemu Słowu, zawartemu w Świętych Ewangeliach.
Jeżeli się wam zaproponuje, żebyście Mnie potępili — czy to poprzez Świętą Eucharystię, czy poprzez zmodyfikowaną wersję Pisma Świętego — musicie odmówić, i to otwarcie i bez żenady. Musicie bronić Słowa, odmawiając przyjęcia kłamstw — ze względu na Moje Imię. Aby uchronić się przed prześladowcami, którzy przyniosą ujmę Mojemu Kościołowi oraz tym wszystkim, którzy pozostaną wierni Słowu Bożemu, proszę, odmawiajcie tę Krucjatę Modlitwy.
Krucjata Modlitwy (141) O ochronę przed prześladowaniem
Drogi Jezu, wspieraj mnie w mojej walce, aby za wszelką cenę pozostać wiernym Twojemu Słowu. Chroń mnie przed Twoimi wrogami. Strzeż mnie przed tymi, którzy mnie prześladują z Twojego powodu.
Dziel ze mną mój ból. Ulżyj mojemu cierpieniu. Wznieś mnie do Światłości Twojego Oblicza aż po ten Dzień, w którym znowu przyjdziesz, aby światu przynieść Zbawienie.
Przebacz tym, którzy mnie prześladują. Weź moje cierpienie, aby zadośćuczynić ich grzechom, tak by mogli odnaleźć pokój w swoich sercach i — ze skruchą w swoich duszach — powitać Ciebie w Dniu Ostatecznym. Amen
Chodźcie i znajdźcie pociechę w nadziei, że wszystkich Moich wrogów i tych, którzy kogokolwiek z was prześladują z powodu Mojego Imienia, zabiorę do Przystani Mojego Wielkiego Miłosierdzia.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Foto di Gesù - Suor Anna Alì