Bój Ojciec: Przychodzę, aby zgromadzić wiernych. Mój czas niebawem nadejdzie, gdyż Miłosierdzie Mojego Syna jest prawie nad wami

Bój Ojciec: Przychodzę, aby zgromadzić wiernych. Mój czas niebawem nadejdzie, gdyż Miłosierdzie Mojego Syna jest prawie nad wami

Załaduj kopię Bój Ojciec: Przychodzę, aby zgromadzić wiernych. Mój czas niebawem nadejdzie, gdyż Miłosierdzie Mojego Syna jest prawie nad wami:
 
poniedziałek, 13 stycznia 2014, godz. 16.56
Ja Jestem Bogiem Ojcem. Ja Jestem, Który Jestem. Ja Jestem waszym Stworzycielem — Alfą i Omegą.
Moja najdroższa córko, słuchaj Mnie, podczas gdy zapowiadam, że Moja Interwencja, aby zapobiec zagładzie rasy ludzkiej, niedługo będzie miała miejsce.
To, że nie słyszycie, żeby działo się coś złego, wcale nie znaczy, że nic złego się nie dzieje. Planowana jest bowiem podstępna akcja, aby wywołać wojnę, a jedynym jej celem jest wyniszczenie tak wielu ludzi, jak tylko możliwe. Możliwości człowieka, jeśli idzie o wprowadzanie w życie złych uczynków, skierowanych przeciwko Moim dzieciom, nigdy nie były większe. Także nigdy nie były większe możliwości człowieka, jeśli idzie o wytwarzanie technologii, a przy tym wiedza ta jest nadużywana na szeroką skalę, zaś plany kontroli każdej dziedziny waszego życia znajdują się w zaawansowanym stadium.
Oni — Moi wrogowie — chcą kontrolować to, co spożywacie, co pijecie i w ogóle to wszystko, co wam pozwala na szerzenie Prawdy, którą wam przekazałem. Oni też nie spoczną, aż nie nadejdzie dzień, kiedy nie zdobędą kontroli nad waszymi krajami, waszymi finansami i waszym zdrowiem. Podczas gdy plany te będą stawać się wyraziste, zapanują oni nad wszystkimi religiami. Ponieważ tak wielu ludzi nie wierzy w Moje Istnienie, opozycja wobec ich perfidnych planów, aby skraść Mi dusze, będzie niewielka.
Jeżeli człowiek wierzy, że potrafi przeciwstawiać się Bogu, to naprawdę nie wie on, Kim Ja Jestem. Skoro nie wie on, Kim Ja Jestem, to nie wie on nic. Jego serce stało się twarde, jego intelekt stępiał, a jego dusza stała się ociężała.
Ten, kto oddala się ode Mnie, jest zgubiony. Ten, kto walczy przeciwko Mnie, chcąc ukraść dusze Moich dzieci, jest dla Mnie martwy, a jego los przesądzony.
Zainterweniuję teraz, aby powstrzymać to straszliwe, podłe okrucieństwo, zanim do niego dojdzie. I wtedy — po tym, jak to uczynię — otworzę wasze oczy, poruszę wasze serca i wzbudzę w was zachwyt. Wkrótce objawię Prawdę, ponieważ tak wielu z was już w Nią nie wierzy.
Ja Jestem wszystkim, co jest i co będzie. Ja Jestem waszym Ojcem: Wszech-Wiedzącym, Wszech-Widzącym, Wszech-Miłującym i Wszech-Miłosiernym. Przychodzę, aby zgromadzić wiernych. Mój czas niebawem nadejdzie, gdyż Miłosierdzie Mojego Syna jest już prawie nad wami.
Wasz umiłowany Ojciec
Bóg Najwyższy

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Foto di Gesù - Suor Anna Alì