Musicie nadal przyjmować Moją Komunię Świętą

Musicie nadal przyjmować Moją Komunię Świętą. Nie wolno wam wstrzymać się od codziennej Ofiary, ponieważ to nie wy będziecie tymi, na których będzie ciążyło podjęcie tej decyzji

 

środa, 27 lutego 2013, godz. 15.30
Moja wielce umiłowana córko, codzienne Msze Święte będą się nadal odbywały przez pewien czas, a Ja nalegam na Moich wyznawców, aby nadal w nich uczestniczyli, tak jak dotychczas.
Musicie nadal przyjmować Moją Komunię Świętą. Nie wolno wam wstrzymać się od codziennej Ofiary, ponieważ to nie wy będziecie tymi, na których będzie ciążyło podjęcie tej decyzji. Zostanie ogłoszone, że istnieje inny rodzaj Świętej Ofiary, a wy natychmiast dostrzeżecie, kiedy to się stanie, albowiem odprawianie Mszy Świętej zostanie przez fałszywego proroka powstrzymane. W miejsce Mszy Świętej pojawi się jeden-światowy pogański rytuał, a wy, Moi umiłowani wyznawcy, pobłogosławieni Darem Ducha Świętego, rozpoznacie natychmiast, czym on będzie.
Nie wolno wam nigdy opuścić Kościoła, który Ja dałem światu, a którego podstawą jest Moje Nauczanie, gdzie Ofiara Mojej Śmierci na Krzyżu jest wam podarowana pod postacią Najświętszych Darów.
Wy, Moi umiłowani wyznawcy, jesteście Moim Kościołem. Moi umiłowani kapłani i kler, pobłogosławieni Darem Ducha Świętego, nigdy Mnie nie opuszczą. Ani też nigdy nie opuszczą was. I dlatego Mój Kościół będzie nadal żył, jako że on nigdy nie może umrzeć. Kościół jest Moim Ciałem na ziemi i dlatego nigdy nie może ulec zniszczeniu. Ale jednak będzie on zgnieciony, udręczony i porzucony, a następnie pozostawiony na dzikim pustkowiu, aby skonać. Mimo że Moi wrogowie spróbują dokonać wszystkiego, aby zniszczyć w nim każdy ostatni zalążek życia, Mój Kościół podniesie się na nowo. Pamiętajcie bowiem — on nigdy nie zginie — nawet gdyby odnosiło się takie wrażenie.
Wielkość Mojego Kościoła na ziemi ulegnie zmniejszeniu i stanie się on, nie z jego własnej winy, resztą armii.
Mój Prawdziwy Namiestnik, ten, który został wyrzucony, będzie walczył, aby, wedle swoich możliwości, jak najlepiej przewodzić Bożym dzieciom. Lecz to będę Ja, Jezus Chrystus, który was będzie prowadził, podniesie was i uwolni was od zła, które zostanie wam narzucone; zło, które spotka gwałtowny i potworny koniec, dotykając tych wszystkich, którzy staną po stronie antychrysta i jego niewolników.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3