Każdego dnia musicie zadawać sobie pytanie: Czy Bóg zaaprobowałby moje obecne postępowanie?

Załaduj kopię Każdego dnia musicie zadawać sobie pytanie: Czy Bóg zaaprobowałby moje obecne postępowanie?:
sobota, 27 kwietnia 2013, godz. 13.20
Moja wielce umiłowana córko, muszę wyjaśnić każdej pojedynczej osobie żyjącej dzisiaj na tej ziemi, jak ważny jest ofiarowany wam czas. Ja nigdy nie ingerowałem w ludzką wolną wolę, gdyż jest to jeden z największych Darów ofiarowanych ludzkości i nigdy nie może być on odebrany. Z drugiej zaś strony szatan zakłóca ludzką wolną wolę i niezmordowanie usiłuje zniewolić umysł człowieka i ukraść jego duszę, i to od samego początku.
Dlatego też to za daną człowiekowi wolną wolą uganiają się złe duchy. Ale zarazem to za sprawą ludzkiej wolnej woli drzwi do Mojego Królestwa mogą zostać odemknięte. Ponieważ jesteście ciałem, a zatem jesteście śmiertelni, to jedyny czas, jaki posiadacie na przygotowanie się do życia wiecznego, jest teraz. Nigdy nie wolno wam o tym zapominać. Musicie być gotowi w każdym momencie, gdyż tak jak Mój Ojciec dał wam życie, tak i może On je wam odebrać w każdej chwili, każdego dnia.
Gdybyście umarli teraz, dzisiaj, czy bylibyście godni stanąć przede Mną? Czy znacie swoje winy i uczynki, których dokonaliście, oraz nienawiść, jaką okazywaliście swojemu bliźniemu, co zostanie przede Mną odsłonięte? Po to, aby otrzymać życie wieczne, musicie wiedzieć, co trzeba zrobić teraz, dzisiaj, aby oczyścić się w Moich Oczach.
Tym, którzy — z jednej strony — przymykają oczy na grzech i ranią innych, a z drugiej — modlą się i prowadzą życie, o którym twierdzą, że jest ono Mnie poświęcone, mówię: W każdej godzinie ranicie Mnie waszą hipokryzją. Z każdym dniem wasza dusza oddala się ode Mnie coraz bardziej. Musicie postępować zgodnie z Dziesięcioma Przykazaniami — dokładnie tak, jak zostało to sformułowane przez Mojego Ojca, w przeciwnym bowiem wypadku nie możecie mówić, że jesteście Moi.
Tak wiele dusz nie wchodzi do Nieba, a wiele musi cierpieć wymagane oczyszczenie, aby mogły stać się godne wejścia do Mojego Królestwa. Lecz o wiele więcej dusz jest wrzucanych do wiecznej ciemności. Tak wielu uświadamia sobie, jak obrażali Boga, w ciągu pierwszych minut od swojej ziemskiej śmierci. O, jakże są oni wówczas przerażeni i jakże smutni. Zdają sobie sprawę, że ich czas na pokutę przeminął i że na tym etapie jest już dla nich za późno.
Dlaczego nie rozumiecie, że śmierć może nastąpić w każdej chwili? Musicie wiedzieć, że jeżeli obrażacie Boga, musicie walczyć, aby zmienić swoje postępowanie — aby znaleźć pokój. Tylko wtedy, kiedy unikacie grzechu i nieustannie próbujecie zmieniać na lepszy sposób, w jaki traktujecie innych, odnajdziecie prawdziwy pokój. Kiedy odnajdziecie pokój w swojej duszy — który nadejść może tylko wtedy, jeżeli walczycie z grzechem i okazujecie skruchę za złe uczynki — wtedy znajdziecie się bliżej Boga.
Każdego dnia musicie zadawać sobie pytanie: Czy Bóg zaaprobowałby moje obecne postępowanie? Jaka jest odpowiedź — będziecie wiedzieć w swoim sercu.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Foto di Gesù - Suor Anna Alì