Najświętsza Maria Panna: Zły nie spocznie, dopóki Kościół Katolicki nie zostanie powalony na ziemię

Załaduj kopię Najświętsza Maria Panna: Zły nie spocznie, dopóki Kościół Katolicki nie zostanie powalony na ziemię:
 

Orędzie nr 339 z serii Ostrzeżenie
Środa, 08.02.2012, godz.20.30
Ja jestem Niepokalanym Poczęciem. Ja jestem Dziewicą Maryją, Bożą Matką.
Moje dziecko, ten biedny świat pogrążony jest w chaosie i tak jak będzie to trwało nadal, tak też z dnia na dzień przybliżał się będzie czas Ostrzeżenia.
To zostało przepowiedziane, że nienawiść do Mojego Syna rozszerzy się na Jego Święty Kościół na ziemi. To się już wydarzyło.
Zły nie spocznie, dopóki Kościół Katolicki nie zostanie powalony na ziemię.
Kiedy Kościół załamie się, wyłonią się dwie strony. Bez względu na to, jak bardzo Kościół będzie cierpiał, nie może umrzeć, ani nie umrze. To się nie może stać, dzieci.
Gdyż chociaż Bóg Ojciec może dopuścić, aby Kościołowi na ziemi zadane było takie samo biczowanie, jak to cierpiane przez Jego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa, to tak jak Mój drogi Syn, powstanie on w chwale raz jeszcze.
Nigdy nie opuszczajcie Katolickiego Kościoła.
Nigdy nie odmawiajcie Mojego Syna innym Kościołom Chrześcijańskim. Wszyscy bowiem jesteście wyznawcami Chrystusa.
Wszyscy z was, z pobożnością dla Mojego Syna, musicie odłożyć na bok wasze różnice i łączyć się razem, aby zwalczać antychrysta.
Módlcie się o zjednoczenie wszystkich dzieci Bożych poprzez tą specjalną Modlitwę Krucjaty (28)
„O Najwyższy Boże
Klękamy przed Tobą, aby błagać o zjednoczenie wszystkich Twoich dzieci
W walce o zachowanie Twoich Chrześcijańskich Kościołów na ziemi.
Niech nasze różnice nie dzielą nas w tym czasie wielkiej apostazji na świecie
W naszej miłości do Ciebie, drogi Ojcze.
Błagamy Cię, daj nam łaski, abyśmy się wzajemnie miłowali, w Imię
Twojego Umiłowanego Syna, naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa.
Wielbimy Ciebie.
Kochamy Ciebie.
Jednoczymy się, aby starać się o siłę dla zachowania Twoich Chrześcijańskich Kościołów na ziemi
W próbach, którym może stawimy czoła w nadchodzących latach. Amen.”
Zaufajcie Mi dzieci, abym poprowadziła was w kierunku Nowego Raju i Królowania Mojego Syna na ziemi, ponieważ tak zostało zamierzone.
Wasza kochająca Matka
Matka Ocalenia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Foto di Gesù - Suor Anna Alì