Matka Zbawienia: Mój Syn, Jezus Chrystus, zostanie zdradzony przez innego Judasza i to posiadającego wielki autorytet

Załaduj kopię Matka Zbawienia: Mój Syn, Jezus Chrystus, zostanie zdradzony przez innego Judasza i to posiadającego wielki autorytet:
środa, 9 kwietnia 2014, godz. 15.30
Moje drogie dziecko, kiedy Judasz Iskariota zdradził Mojego Syna, Jezusa Chrystusa, miało to daleko idące konsekwencje. Zdrada jego była dla Mojego Syna bardzo bolesna, ponieważ był on jednym z najbliższych sprzymierzeńców Mojego Syna i jednym z Jego najdroższych apostołów. Ponieważ on, zdrajca, pochodził z kręgu wpływów Mojego Syna, oznaczało to, że wątpliwości wkradły się pomiędzy tych, którzy nie byli pewni, czy Mój Syn naprawdę jest Prawdziwym Mesjaszem, czy też Nim nie jest. Wątpliwości te zaczęły się szerzyć i wielu z Jego apostołów i wyznawców poczuło się zdezorientowanych, zagubionych i przestraszonych. Wiedzieli, że kiedy raz został On schwytany przez Swoich Wrogów, Prawda zostanie podważona, a następnie Jej się zaprzeczy. Zarazem wiedzieli, że gdyby publicznie bronili Mojego Syna, to także by cierpieli i mogłaby ich spotkać taka sama kara, jaką wymierzono Jemu. Wiedzieli też, że — z obawy przed wykpieniem — nie mają na tyle odwagi, aby wyzywająco stanąć naprzeciw Jego wrogów.
Taka sama będzie zdrada Mojego Syna z wnętrza Jego Kościoła na Ziemi. Mój Syn, Jezus Chrystus, zostanie zdradzony przez innego Judasza i to posiadającego wielki autorytet, a pochodzącego z wnętrza Mojego Kościoła na Ziemi. Kiedy ta druga największa zdrada — od czasu Judasza Iskarioty, który sprzedał Mojego Syna za trzydzieści sztuk srebra — będzie miała miejsce, to spowoduje ona, że ludzie z każdej rasy, narodu i z każdego wyznania chrześcijańskiego podważą Prawdę. Zdrada ta będzie też miała daleko sięgające konsekwencje, ponieważ doprowadzi ona do powstania wątpliwości co do każdego z aspektów Boskości Mojego Syna. Gdy do tego dojdzie, Prawda upadnie. W Jej miejsce zostanie wzniesiony trup, przegniły do cna, bez znaku życia. Będzie to martwa doktryna, która zostanie wzniesiona i przyozdobiona wszelkimi fałszywymi atrybutami, które kojarzone są z Moim Synem, ale doktryna ta nie przyniesie żadnego owocu. A jednak będzie to wyglądać tak, jakby miejsce miało nowe nawrócenie.
Prawdziwe nawrócenie bierze się z miłości ludzi do Boga, jego napędem jest Dar Ducha Świętego i jest ono wynikiem ludzkiej wolnej woli. Ta nowa doktryna zostanie narzucona światu bez uwzględniania waszej wolnej woli. Jeżeli ją odrzucicie, zostaniecie ukarani przez wrogów Mojego Syna.
Ci, którzy zdradzają Mojego Syna w tych dniach ostatnich, nie będą posiadać żadnego życia. Ci, którzy Go nie zdradzą, będą żyć wiecznie w Chwale Bożej.
Wasza umiłowana Matka
Matka Zbawienia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3