Jak długo rozkwita miłość, rasa ludzka może ocaleć

 https://timesofrefreshingontheoldpaths.files.wordpress.com/2012/01/he-first-loved-us1.jpg

Załaduj kopię Jak długo rozkwita miłość, rasa ludzka może ocaleć:
czwartek, 3 kwietnia 2014, godz. 17.11
Moja wielce umiłowana córko, miłość jest jednym z najpotężniejszych Darów Bożych. Jak długo rozkwita miłość, rasa ludzka może ocaleć. Miłość przemaga wszelkie zło, każdy podział i wszelką nienawiść, ponieważ pochodzi ona od Boga, Który jest Wszechmogący, i żadne złe moce nie mogą miłości całkowicie zniszczyć.
Jeżeli jakaś dusza jest naprawdę blisko Mojego Serca, napełnię ją miłością. Takie osoby ogarnę tym Darem i dlatego nie będą one w stanie innych nienawidzić, nie wyłączając tych, którzy ich zadręczają. Miłość, jeżeli obecna jest w duszy, to Bóg ją wykorzystuje, aby przyciągnąć do Siebie inne dusze. Służy ona temu, aby przynosić radość i pocieszenie tym, którzy są w potrzebie i cierpią. Jest to jednak Łaska i jest ona udzielana jedynie wybranym duszom, aby one — dla Bożej Chwały — podzieliły się nią z innymi. O, jaką radość te dusze Mi sprawiają, kiedy przyjmują ode Mnie Miłość. Jeżeli zaś z otwartym sercem reagują na Moją Obecność i pozwalają Mi zalać swoje dusze, to dusze te stają się Moimi naczyniami i — jak dobre wino — napełnią i nasycą dusze tych, którzy spragnieni są Mojej Obecności.
Miłość to jest Moja metoda komunikowania się ze światem — aż po ten Wielki Dzień, w którym powrócę, aby odzyskać Moje Królestwo. Jeżeli gdzieś obecna jest prawdziwa miłość, to i Ja tam Jestem. Jeżeli miłości nie ma, odwołuję Moją Obecność. Wielu ludzi zatrzasnęło przede Mną drzwi i dlatego nie są w stanie odczuwać pełni Daru Miłości, tak jak to powinno być.
Obiecuję wam wszystkim, że poprzez tę Misję rozszerzę Dar Mojej Miłości. Moja Miłość stanie się tym, co będzie Mnie wyróżniało, i ci wszyscy, którzy odpowiadają na Moje Wezwanie, zostaną otoczeni Moją Miłością, gdy odmawiać będą tę Krucjatę Modlitwy:
Krucjata Modlitwy (145) Napełnij mnie Twoim Darem Miłości
Najdroższy Jezu, napełnij mnie, to puste naczynie, Darem Twojej Miłości. Zalej moją duszę Twoją Obecnością. Pomóż mi tak kochać innych, jak Ty miłujesz mnie. Pomóż mi stać się naczyniem Twojego Pokoju, Twojego Ukojenia i Twojego Miłosierdzia. Zawsze otwieraj Moje serce na niedolę innych i udziel mi Łaski, bym umiał przebaczać tym, którzy Ciebie odrzucają, i tym, którzy wobec mnie zawinili. Pomóż mi głosić Twoją Miłość poprzez mój własny przykład, tak jakbyś Ty to uczynił, gdybyś był na moim miejscu. Amen.
Dotknę każdej duszy, która pozwoli Mi do siebie wkroczyć. Miłość przyniesie wam wieczne szczęście. Akceptując Moją Miłość bezwarunkowo i z otwartym sercem, sprawicie Mi wielką radość. Mój Dar należy teraz do was i życzyłbym sobie, abyście z Daru Miłości od dzisiaj robili użytek we wszystkim, co czynicie. W ten sposób przyczynicie się do pokonania nienawiści, która skaża ludzkość i która pochodzi od szatana. Wraz z Darem Miłości wyleję na was wszystkich specjalne Błogosławieństwo — Błogosławieństwo, które jest unikalne i potężne, co poczujecie, kiedy odmówicie tę Modlitwę, a w szczególności w Grupie Modlitewnej Krucjaty, co jest szczególnie ważne dla tej Mojej Misji Zbawienia.
Wasz Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/04/03/jak-dlugo-rozkwita-milosc-rasa-ludzka-moze-ocalec/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3