Bóg Ojciec: Jest bowiem lepiej, abyście teraz znieśli ten duchowy ból, niż ogień wieczny

Załaduj kopię Bóg Ojciec: Jest bowiem lepiej, abyście teraz znieśli ten duchowy ból, niż ogień wieczny:
sobota, 26 kwietnia 2014, godz. 13.42
Moja wielce umiłowana córko, moce zła stają się silniejsze z każdym dniem, jako że godzina Wielkiego Miłosierdzia Mojego Syna spadnie na was bez uprzedzenia.
Ci  spośród was, którzy nie akceptują Mojego Syna, zostaną otoczeni każdym Promieniem Jego Miłosierdzia — tak nagle, że tylko niewielu z was zrozumie, co zostało na was wylane, taka będzie Siła Jego Boskiej Obecności. Ci z was, mający nienawiść w swoich sercach, odczują wielki ból i udrękę. Doświadczycie po trzykroć tego samego bólu, który zadaliście Moim dzieciom — nie miejcie bowiem złudzeń: Ostrzeżenie jest rodzajem Sądu. Doświadczycie bólu i intensywnego cierpienia, które musielibyście znosić, gdyby was wrzucono do ogni piekła. Dla wielu z was Ostrzeżenie będzie bolesną torturą. A jednak musicie z zadowoleniem przyjąć Mój Dar, jest bowiem lepiej, abyście teraz znieśli ten duchowy ból, niż ogień wieczny.
Usiłuję was przygotować, poprzez tę Moją Błogosławioną Misję, tak abym nie utracił ani jednej duszy. Ta Moja ostatnia Misja na Ziemi — ku czemu udzieliłem autorytetu w formie Najświętszej i Błogosławionej Trójcy — spotka się z zawziętym oporem, podczas gdy nadal będzie ona kontynuowała swoją drogę ocalania dusz, aż do Wielkiego Dnia. Żadna inna Misja — od czasu Ukrzyżowania Mojego Syna — nie była tak bardzo znienawidzona, jak ta. Biada tym z was, którzy stawicie opór Mnie, waszemu Przedwiecznemu Ojcu, bo gdy naplujecie Mi w Twarz, Ja was ukarzę.
Nie pozwolę już dłużej na nienawiść i bluźnierstwa, którymi wy, zwiedzeni grzesznicy, we Mnie ciskacie. Skoro próbujecie zatrzymać Mnie — w Moim Dążeniu do ocalenia was z rąk diabła — będziecie ogromnie cierpieć z powodu dusz, które Ja utracę ze względu na was.
Nie zmiażdżycie Mojego Bóstwa ani nie zatrzymacie Przyjścia Mojego Syna. Nikt nie posiada takiej mocy, aby tego dokonać. Tacy ludzie, którzy próbują postawić siebie pomiędzy grzesznikiem a Mną, Ojcem Przedwiecznym — z intencją wprowadzenia jego duszy w błąd, aby w efekcie zaprzeczyła ona Mojemu Słowu — zostaną zatrzymani.
Ja Jestem Prawdą. Ja Jestem Początkiem i Ja Jestem Końcem. Moja Miłość dla wszystkich Moich Dzieci jest wielka, ale biada grzesznikowi, który naraża się na Mój Gniew, kiedy usiłuje wynieść samego siebie nade Mnie. Zmiażdżę głowy Moich wyświęconych sług o wyniosłych sercach, którzy za pomocą herezji kradną Mi dusze. Zniszczę tych, których działania wprowadzą dusze w ciężki błąd. Nie wolno wam, choćby i przez jedną sekundę, błędnie interpretować Mojego Ostrzeżenia, bo podczas gdy trwa Moja interwencja, mająca na celu zbawienie dusz, Moi wrogowie zostaną przygnieceni do ziemi.
Rozpoczęła się Moja Potężna Interwencja, a wkrótce tych niewielu z was, którzy słyszycie Mój Głos w tych Orędziach, ponownie już nie zwątpi, gdyż staniecie się naocznymi świadkami spełnienia się każdego proroctwa, zawartego w Mojej Księdze Prawdy.
Idźcie i bądźcie wdzięczni za Moje Wielkie Miłosierdzie. Przyjmijcie Moje Interwencje, gdyż to one dopomogą przywrócić światu rozsądek. Dopiero jednak po oczyszczeniu człowiek będzie w stanie prawdziwie słuchać Mojego Głosu.
Wasz Przedwieczny Ojciec
Bóg  Najwyższy

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3