Oni są Moimi. Ja Jestem ich. Tak będzie zawsze. Kocham ich wszystkich. To jest takie proste

Oni są Moimi. Ja Jestem ich. Tak będzie zawsze. Kocham ich wszystkich. To jest takie proste

http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Jesus-msyugioh123-33145260-262-205.jpg

Załaduj kopię Oni są Moimi. Ja Jestem ich. Tak będzie zawsze. Kocham ich wszystkich. To jest takie proste:
środa, 26 marca 2014, godz. 14.52
Moja wielce umiłowana córko, wzywam wszystkich Moich wyznawców na całym świecie, aby zjednoczyli się we Mnie w jedno, by modlić się za dusze tych, którzy oddzielili się ode Mnie. Wzywam zwłaszcza Moje Grupy Modlitewne Krucjaty Modlitwy, wszędzie, oraz wszystkich tych, którzy za sprawą Księgi Prawdy odpowiadają na Moje Wołanie, aby się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was miłuję. Pozbądźcie się tego, co was różni — o ile takie różnice się pojawią; zignorujcie podziały — o ile się one wyłonią; i nie zwracajcie uwagi na nienawiść szatana i tych dusz, które on zwiódł, na nienawiść, którą one wam okazują, gdyż jest to Moja ostatnia Misja, przygotowująca do Mojego Powtórnego Przyjścia.
Musicie zrozumieć, że celem Mojego Planu jest zbawienie świata poprzez Księgę Prawdy. Plan ten polega na ocaleniu wszystkich dusz, wszędzie, bez względu na to, kim one są, w co wierzą, jak bardzo grzeszą, jak w stosunku do siebie postępują oraz jakie są ich poglądy. Oni są Moimi. Ja Jestem ich. Tak będzie zawsze. Kocham ich wszystkich. To jest takie proste.
Jeżeli kiedykolwiek bylibyście prześladowani w Moje Imię, zawsze wznoście się ponad to i módlcie się za dusze, które was przeklinają, ponieważ Moje Serce pęka z ich powodu. Za takie dusze straszliwie cierpię. Sprowadzajcie je do Mnie, tak aby mogły otworzyć swoje serca na Miłość, jaką mam dla nich. Pomóżcie Mi dotrzeć do ich smutnych i złamanych dusz i ich zatwardziałych serc, gdyż beze Mnie i bez Mojej Interwencji oni zmarnieją i umrą. Nie takim zaś jest Moje Pragnienie. Przyjdźcie, wy wszyscy. Wzywam tych wszystkich, którzy są we Mnie i ze Mną. Wzywam tych wszystkich, którzy Mnie w rzeczywistości nie znają, choć myślą, że Mnie znają. Wzywam tych wszystkich, którzy nie są wierni Moim Naukom. Wzywam tych wszystkich, którzy odrzucają tę Misję i głoszą, że jest ona fałszywa. Nie opuszczajcie Mnie, gdyż Ja was nie opuściłem. Nie obawiajcie się Mnie, gdyż Ja nie jestem waszym wrogiem, i pragnę waszej duszy, tak abyście mogli się stać częścią Mnie, bo wtedy znajdziecie pokój w waszych sercach.
Oto nadszedł obecnie ten Mój Czas, że was prowadzę, otwieram wasze serca i przypominam wam Prawdę o Moim Słowie, które nigdy się nie zmienia. Czas na Moje Przyjście jest blisko i jest ważne, abyście przygotowali wasze dusze oraz tych, z którymi wchodzicie w kontakt. Moje Przybycie będzie nagłe i nie otrzymacie żadnego poprzedzającego go ostrzeżenia*. Nie zaniedbujcie waszych dusz, ponieważ musicie być przygotowani na ujrzenie Światłości Mojego Oblicza i na stanięcie przede Mną, jeżeli chcecie wkroczyć do Mojego Królestwa.
Zawsze będę was kochał, jeżeli służycie Mi z całego serca. Zawsze będę was kochał, jeżeli Mnie odrzucacie i potępiacie Moją Misję czy też oczerniacie innych w Moje Imię — nie wiecie bowiem, co czynicie. Kiedy nadejdzie ten Dzień, będę was przywoływał, jednego po drugim, a potem wezmę was w Moje Ramiona, aby dać wam pociechę, której potrzebujecie. Bo właśnie tego Dnia zespolę ze Mną w jedną całość tych wszystkich, którzy Mnie kochają, i ogłoszę, że otwarte są Bramy, by wpuścić Dzieci Boże z całego świata, łącznie z tymi, którzy pomarli, a którzy powstaną z martwych. Wtedy, nareszcie, Wola Mojego Ojca się wypełni.
Wasz Jezus
* Nie mylić z cudem Ostrzeżenia (przez duże „O” ), na który obecnie czekamy. Chodzi tu o to, że samego Powtórnego Przyjścia Jezusa nie poprzedzą żadne ostrzegające znaki.

http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/03/26/oni-sa-moimi-ja-jestem-ich-tak-bedzie-zawsze-kocham-ich-wszystkich-to-jest-takie-proste/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3