Nawet Ostrzeżenie nie nawróci wszystkich niewierzących


 https://lavsdeo.files.wordpress.com/2010/05/elmilagro.jpg

Nawet Ostrzeżenie nie nawróci wszystkich niewierzących


Załaduj kopię Nawet Ostrzeżenie nie nawróci wszystkich niewierzących:
Orędzie nr 384 z serii Ostrzeżenie
Niedziela, 25.03.2012, godz.15.30
Moja droga, ukochana córko, wzywam dzisiaj wszystkich Moich wyznawców, aby poświęcili swój czas na modlitwę za tych, którzy nie wierzą we Mnie Jezusa Chrystusa lub Wieczne Zbawienie.
Dusze te są bliskie Mojemu Sercu i są właśnie tymi, które potrzebują nawrócenia, tak aby mogły być jako pierwsze ocalone.
Ci, którzy są ślepi, nie mogą zobaczyć, że ich życie nie kończy się na ziemi.
Wielu nie akceptuje, że będą istnieć wiecznie.
Dusze te ranią Mnie głęboko i czuję przerażenie, gdy widzę je, jak niszczą życie w swoich duszach, w tym życiu na ziemi.
Nawet Ostrzeżenie nie nawróci wielu z tych, którzy ogłaszają, że są ateistami.
Ich jedynym ratunkiem są modlitwy i cierpienie ofiarnych dusz.
Wzywam was do modlitw za te dusze, tą Krucjatą Modlitwy (41) – Za dusze niewierzących
”O mój Jezu, pomóż Twoim słabym dzieciom,
Które są ślepe na Twoją obietnicę Zbawienia.
Błagam Cię, abyś z pomocą moich modlitw i cierpień
Otworzył oczy niewierzących, tak aby mogli zobaczyć
Twoją czułą Miłość i pobiegli po ochronę w Twoje Święte Ramiona.
Pomóż im zobaczyć Prawdę i ubiegać się o przebaczenie za ich wszystkie grzechy,
Tak aby mogli być uratowani i wejść jako pierwsi do bram Nowego Raju.
Modlę się za te słabe dusze, mężczyzn, kobiet i dzieci, i apeluję o odpuszczenie im ich grzechów.
Amen.”
Idźcie teraz, Moja droga armio, i skoncentrujcie się na Moich biednych, zagubionych dzieciach. Pomóżcie Mi, waszemu Jezusowi, ocalić ich dusze.
Wasz  ukochany Zbawiciel
Jezus Chrystus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/03/27/nawet-ostrzezenie-nie-nawroci-wszystkich-niewierzacych/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3