Najświętsza Maria Panna: Módlcie się za Papieża Benedykta XVI, któremu zagraża niebezpieczeństwo wygnania z Rzymu.

Załaduj kopię Najświętsza Maria Panna: Módlcie się za Papieża Benedykta XVI, któremu zagraża niebezpieczeństwo wygnania z Rzymu.:
 
Orędzie nr 379 z serii Ostrzeżenie
Wtorek, 20.03.2012, godz.20.30
Moje dziecko, jest spokój, jak cisza przed burzą, ponieważ Kościół Katolicki wkrótce pogrąży się w kryzysie.

Wzywam wszystkie Moje dzieci na całym świecie do modlitwy za Papieża Benedykta XVI, któremu zagraża niebezpieczeństwo wygnania z Rzymu.

On, Najświętszy Wikariusz Kościoła Katolickiego, jest znienawidzony w wielu kręgach w Watykanie.
Zły spisek, zaplanowany przed ponad rokiem, wkrótce zostanie ujrzany przez cały świat.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się za wszystkie wyświęcone sługi Boże w Kościele Katolickim, którzy będą prześladowani z powodu wielkiego podziału w Kościele, który wkrótce nastąpi.
Świadkiem Wielkiej Schizmy będzie cały świat, ale nie będzie ona postrzegana natychmiast jako fakt.
Fałszywy papież oczekuje, aby ujawnić się światu.
Dzieci nie dajcie się zwieść, bo on nie będzie od Boga.
Klucze Rzymu zostały zwrócone Mojemu Ojcu, Bogu Najwyższemu, który będzie zarządzał z Niebios.
Wielka odpowiedzialność spocznie na tych wszystkich pobożnych kapłanach, biskupach i kardynałach, którzy kochają Mojego drogiego Syna.
Będą potrzebowali dużo odwagi i boskiego męstwa w prowadzeniu dusz do Nowego Raju.
Każdy wysiłek tych pobożnych uczniów, aby przygotować dusze na Powtórne Przyjście Mojego najmilszego Syna, spowoduje sprzeciw po drugiej, ciemnej stronie.
Wzywam wszystkie Moje dzieci, aby modliły się o niezbędne siły, ponieważ antychryst i jego partner fałszywy prorok, wzrosną w siłę.
Musicie prosić Mnie, Matkę Ocalenia, o modlitwę, aby zapewnić, że Kościół Katolicki będzie uratowany, i że Prawdziwe Słowo Mojego Syna zostanie ocalone.
Prawda obietnicy Mojego Syna, Powrotu w wielkiej Chwale, będzie zmieniana.
Wam, Moje drogie dzieci, podawanych będzie szereg nieprawd i będzie oczekiwane, że uznacie je i zaakceptujecie w Święte Imię Mojego Syna.
Moja Krucjata Modlitwy (38) musi być odmawiana przez następny miesiąc, każdego dnia, aby zapewnić, że pobożni kapłani Boga nie padną ofiarą podstępnego oszustwa, które jest planowane przez fałszywego proroka i jego zwolenników.
”O Najświętsza Matko Ocalenia
Proszę, módl się w tych trudnych czasach
Za Kościół Katolicki i za naszego ukochanego Papieża Benedykta XVI,
Aby złagodzić jego cierpienie.
Prosimy Cię Matko Ocalenia
Okryj wyświęcone Boże sługi
Twoim Świętym płaszczem,
Tak aby dane im były łaski bycia silnymi, wiernymi i odważnymi
Podczas prób, które napotkają.
Módl się także, aby opiekowali się swoim stadem
Zgodnie z prawdziwymi naukami Kościoła Katolickiego.
O Najświętsza Boża Matko, daj nam, Twojej Reszcie Kościoła na ziemi,
Dar przywództwa, tak abyśmy mogli pomóc prowadzić dusze
w kierunku Królestwa Twojego Syna.
Prosimy Cię, Matko Ocalenia, utrzymuj oszusta daleko
Od wyznawców Twojego Syna w ich poszukiwaniu zabezpieczenia
swoich dusz, tak aby byli gotowi do wejścia do bram Nowego Raju na Ziemi.
Amen.”
Idźcie dzieci i módlcie się o odnowę Kościoła i o bezpieczeństwo tych wyświęconych sług, którzy będą cierpieć za wiarę pod rządami fałszywego proroka.
Maryja, Matka Ocalenia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3