Błagam was. Nie ukrzyżujcie Mnie ponownie.

Załaduj kopię Błagam was. Nie ukrzyżujcie Mnie ponownie.:
Orędzie nr 387 z serii Ostrzeżenie
Piątek, 30.03.2012, godz.15.00
Moja droga, umiłowana córko, jest ważne, aby wszystkie Boże dzieci zrozumiały, dlaczego umarłem dla ocalenia świata od wiecznego potępienia.
Szatan, który zapanował w sercach ludzkości od upadku Adama i Ewy, sprawił, że z powodzeniem kradł dusze.
Większa część ludzkości nie zaakceptowałaby Słowa Boga, a szczególnie Przykazań danych jej poprzez Mojżesza.
Zostałem wówczas wysłany, aby zapewnić danie ludzkości Prawdy w nadziei, że świat Ją przyjmie i powróci do Ojca.

Podczas gdy wielu przyjęło Moje Najświętsze Słowo, to większość odrzuciła zaakceptowanie Mnie jako Mesjasza.
Prawda jest taka, że oni nie zaakceptowaliby nikogo, w tym proroków, ponieważ byli zadowoleni z życia w grzechu, który usidlił ich dusze.
Gdyby Mnie przyjęli, panowałbym na ziemi i cała ludzkość mogłaby się cieszyć wiecznym Zbawieniem.

Zamiast tego zostałem odrzucony.
Żydzi, Mój własny naród, wzgardzili Mną.
Faryzeusze pogardzali Mną, ale mimo to, kiedy usłyszeli Moje Święte Słowo, nie mogli Mnie tak po prostu zignorować.
To dlatego, że Moje Słowa wywołały Światło w ich duszach, które trudno im było odrzucić.
Tak więc powracali do Mnie znowu i znowu, aby zadawać Mi pytania.
Dzisiaj prawdziwe jest to samo. Ci z was, którzy twierdzą, że odrzucają Moje Słowo wypowiadane poprzez Mojego proroka, nie mogą po prostu odejść.

Pomimo waszych twierdzeń o odrzuceniu, wciąż powracacie, znowu i znowu.
Z czasem przyjmiecie Moje Słowo mówione do was dzisiaj.
Nie wolno wam popełnić tego samego błędu, uczynionego przez tych, którzy nie tylko Mnie odrzucili, ale którzy Mnie ukrzyżowali.
Błagam was. Nie ukrzyżujcie Mnie ponownie.
Pozwólcie Mi poprowadzić was do Zbawienia przez słuchanie Mnie teraz, kiedy wołam do was z Niebios, aby przygotować was do Zbawienia i Mojego Nowego Raju.
Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3