Globalne nawrócenie wkrótce nastąpi

Załaduj kopię Globalne nawrócenie wkrótce nastąpi:
 

Orędzie nr 45 z serii Ostrzeżenie
niedziela, 6 lutego 2011, godz. 13.40
Ukochana córko, to jest jedno z ostatnich przesłań, które mają być dołączone do pierwszej części Moich przekazów, zatytułowanych „Ostrzeżenie”.
Moje ukochane dzieci, wkrótce zostanie wam uświadomiona Moja obecność poprzez surowe upomnienie. Już niedługo zarówno wierzący we Wszechmocnego Boga jak i ateiści otrzymają ostatnią szansę przed dniem chwały, w którym powrócę jako Sędzia.
To wielkie wydarzenie otworzy wasze serca i będziecie patrzeć z bojaźnią na wspaniałą miłość, jaką wam okażę w tym akcie Mego Miłosierdzia. Wielu z was nie zdaje sobie sprawy, że Ja czy Mój Przedwieczny Ojciec w ogóle istniejemy. Moje Miłosierdzie rozszerzy się na wiele takich niewinnych dusz w czasie Ostrzeżenia.
Bez względu na to, jak będziecie Mnie chcieli nazwać, nowe zrozumienie obejmie wasze dusze. Bądźcie wdzięczni, kiedy to się stanie, bo to Upomnienie będzie waszym Ratunkiem.
Kiedy to wydarzenie się zakończy, wszyscy wierzący oraz ci, którzy będą się radować, że w końcu poznali prawdę, staną się Moją „nową armią” na ziemi. Każdy z was, kto doświadczy przebaczenia grzechów, które wcześniej zostaną wam ukazane, będzie chciał zanieść prawdę tym, którzy pozostaną w ciemności.
Ten dar, moje dzieci, umocni wasze serca, gdy będziecie wyśmiewani z powodu Mojego Imienia. Bądźcie wdzięczni, gdy tak się będzie działo, bo wtedy będziecie wiedzieć, że jesteście Moimi prawdziwymi uczniami. Będziecie ze Mną w Niebie, kiedy czas przeminie. Nie trwóżcie się, Moi ukochani. Gdybyście mogli przez chwilę doświadczyć tej wspaniałości, tego światła i chwały, którą Mój Ojciec przygotował dla was w Raju, wasze ludzkie oczy nie mogłyby tego znieść. Raz tego doświadczywszy, błagalibyście Mnie, abym was zabrał z tej ziemi, która też jest piękna, bo też została stworzona przez Boga.
Przesłanie Miłości dla ateistów
Słuchajcie mnie niewierzący, zapamiętajcie te Moje ostatnie słowa, pomimo że wydają się one wam trudne. Każde z Moich dzieci na tej ziemi odczuwa w różnym stopniu miłość w swoim życiu. Kiedy odczuwacie to w swoim sercu, nie możecie tego zobaczyć, dotknąć, czasami nawet opisać. Nie ma żadnej naukowej metody opisania miłości. Miłość czyni was pokornymi, szczodrymi. Miłość może wam pomóc znieść wiele poświęceń. Miłość jest rzeczą skomplikowaną, ale pasjonującą. Nie jest wytworem człowieka, ale darem Boga. Miłość pochodzi tylko z jednego źródła. Miłość jest Bogiem. Bóg jest Miłością. To takie proste. Otwórzcie serca na czystą miłość, którą Ja i Mój Przedwieczny Ojciec mamy dla każdego z was. Patrzcie na Mnie tak, jak dziecko patrzyłoby na swego rodzica. Wzywajcie Mnie, a wypełnię wasze serca. Kiedy to nastąpi, już nigdy nie powrócicie do tego, co było przedtem.
Wasz kochający Zbawiciel
Jezus Chrystus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3