To są Misje prawdziwych proroków, które wywołują oburzenie

To są Misje prawdziwych proroków, które wywołują oburzenie.


Niedziela, 20.01.2013, 10:10
Moja najmilsza córko, Moim największym pragnieniem jest zobaczyć niewierzących, którzy czytają Moje Święte Słowo. Nawet gdyby to było tylko kilka minut, byliby skłonni powracać do Mojego Pisma, ponownie i ponownie.
Ponieważ szatan zwodzi świat do uwierzenia, że on nie istnieje, ani że jego demony, upadłe anioły, przemierzają swobodnie świat szukając schronienia w sercach i ciałach ludzi, jest on nieznany dla niewierzących. Dopiero gdy człowiek zaakceptuje egzystencję zła na świecie, otworzy naprawdę swój umysł, aby zaakceptować Istnienie Boga.
Kiedy złe duchy wędrują, poszukują miejsc, w których łatwo mogą wejść do duszy. Gdy raz znajdą się w duszy, pozbyć się ich jest bardzo trudno. Trzymają się tych biednych dusz, które nie mają wiary czy ufności w Boga. W podobny sposób atakują Moich wyznawców i jedynie ich modlitwy mogą zapewnić im ochronę. Kiedy na świat wysyłany jest prorok, szatan i jego demony użyją nadzwyczajnych metod, aby walczyć z Darem Proroctwa.
Ty, Moja córko, poddawana jesteś atakom szatana. Przybiera to różne formy. Ludzie, którzy reagują na Moje Orędzia będą również dręczeni. Najpierw przez ducha zła zasiewane będą w ich sercach wątpliwości, które następnie wywołają niepokój w duszy. To doprowadzi ich do kwestionowania i stawiania wyzwania Moim Przekazom, aż ich wątpliwości obrócą się w nienawiść.
Wiele związanych z tobą dusz, będzie bezwiednie nieustannie kuszonych, aby cię zdradzić. Pojawią się niektórzy obcy i powiedzą ci, że również są prorokami. Niektóre z tych dusz, które przyszły do ciebie od początku tej Misji pod pretekstem, że one również były Moimi prorokami ze specjalnymi darami ode Mnie, i że należą do ciebie, są twoimi największymi wrogami. Zostały zaatakowane przez złe duchy i wiele, niestety, nie uświadamia sobie tego. Ci Moi wyświęceni słudzy, którym zawierzyłaś, a którzy cię zdradzili, również zostali powstrzymani w wykonywaniu swoich obowiązków wobec Mnie, z powodu ducha zazdrości.
Istnieje bardzo niewielu, którym można zawierzyć pracę z Moimi prorokami, dlatego prawdziwi z nich muszą działać sami, jedynie z garstką ludzi, którym mogą zaufać. Wam, Moi wyznawcy, nie wolno nigdy czuć się urażonymi lub obrażonymi, jeśli nie zezwolę Mojemu prorokowi spotykać się z wami lub uczestniczyć w publicznych wydarzeniach.
Jako prorokowi czasów ostatecznych, nie mogę pozwolić na zajęcia odwracające uwagę. Potrzebuję całego czasu Marii i jej pobożności. To będę Ja, Jezus Chrystus, który poprowadzi was w waszych modlitwach, poprzez Moje Grupy Modlitewne. Nie lekceważcie nigdy ducha zła, który wywołuje wśród was wątpliwości i dyskusje wraz z pokusą, aby odejść.
Rozpoznajcie powody tego. Jest to dlatego, że największa wojna szatana toczona jest w tym czasie. To są Misje prawdziwych proroków, które wywołują oburzenie. To Jestem Ja, Jezus, który prowadzi walkę przeciwko złemu i to Jestem Ja, Który ją wygra.
Wasz Ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3