Potrzebuję was tak samo, jak wy potrzebujecie Mnie

Potrzebuję was tak samo, jak wy potrzebujecie Mnie

Załaduj kopię Potrzebuję was tak samo, jak wy potrzebujecie Mnie:
 
sobota, 17 stycznia 2015, godz. 18.18
Moja wielce umiłowana córko, to jestem Ja, który mówię, wasz Jezus, wasz Odkupiciel.
Tak wielu ludzi, którzy czytają te orędzia, jest przestraszonych. Strach niesie ze sobą rodzaj nienawiści, ponieważ tak wielu nie chce Mnie uznać. Strach jest zrozumiały, ale nie wolno wam dopuszczać do tego, by zaćmił on wasze zaufanie. Ja jedynie do was wołam — abyście do Mnie przyszli. Moim zamiarem nie jest przysparzanie wam udręki. Czas, który spędzacie na ziemi, jest krótki, ale czas, który spędzicie ze Mną, jest na wieczność.
Skoro Ja was kocham, to dlaczego nie miałbym was ostrzec o konsekwencjach odrzucania Mojego Miłosierdzia? Wszystko to, czego potrzebuję i pragnę, to sprowadzić was wszystkich do Mojego Królestwa. Ja nie mówię wam o rzeczach, które nie są zawarte w Mojej Świętej Księdze. Nie. Natomiast Ja po prostu przypominam wam Prawdę o wszystkich rzeczach, które nadchodzą, abyście do Mnie przyszli.
Chodźcie, Moi maleńcy, nie lękajcie się Mojej Miłości. Nie obawiajcie się Mojego Królestwa, ponieważ przysługuje wam ono z urodzenia. To za to oddałem Moje Życie na ziemi. Potrzebuję was tak samo, jak wy potrzebujecie Mnie. Jestem pokorny w Moim Pragnieniu i chciałbym jedynie otoczyć was życiem pełnym wielkiej chwały, gdzie radowalibyście się Życiem Wiecznym. Dlaczego więc bać się Mojego Wołania? Kocham was. Nigdy bym was nie skrzywdził. Jedyna krzywda, jaka wam grozi, pochodzi od was samych. Ja Jestem zawsze tutaj, z wielką nadzieją oczekując na waszą miłość.
Mój świat bez końca przewyższa wszystko, czego moglibyście pragnąć na tej ziemi. Wasze życie na ziemi jest jedynie poblaskiem misterności Mojego Królestwa. Właśnie po to, aby sprawić, że będziecie mieć Życie Wieczne — wasze prawowite dziedzictwo — umarłem za wasze grzechy. Nie zapierajcie się tej wielkiej Ofiary, bo w wielkiej Chwale zostałem ze względu na was ukrzyżowany.
Nie odrzucajcie Mnie — po raz drugi.
Wasz umiłowany Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2015/01/17/potrzebuje-was-tak-samo-jak-wy-potrzebujecie-mnie/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3