Kto pośród was będzie wystarczająco silny, aby przyjąć Mój Kielich Cierpienia, wraz ze wszystkim, co on ze sobą niesie?

Załaduj kopię Kto pośród was będzie wystarczająco silny, aby przyjąć Mój Kielich Cierpienia, wraz ze wszystkim, co on ze sobą niesie?:
 

niedziela, 19 stycznia 2014, godz. 14.35
Moja wielce umiłowana córko, kto pośród was, kto uważa się za Mojego świętego wyznawcę i kto się tym chlubi, podejmie Mój Kielich?
Kto pośród was będzie wystarczająco silny, aby przyjąć Mój Kielich Cierpienia, wraz ze wszystkim, co on ze sobą niesie? Odpowiedź brzmi: bardzo niewielu z was. A pomimo tego czujecie się usprawiedliwieni, kiedy biczujecie Mnie w duszach Moich wybranych, które ochoczo przyjęły Mój Kielich.
Dusze wybrane, wizjonerzy, prorocy i widzący przyjmują Mój Kielich, ponieważ ofiarowują Mi swoją wolną wolę — na Moich warunkach, a nie na swoich własnych. Jeżeli podajecie się za wszechwiedzących i wielce biegłych w Moim Świętym Słowie, a nie przyjmujecie cierpienia, które znoszą Moi biedni, prześladowani prorocy, to Mnie nie znacie. A skoro Mnie nie znacie, to nie możecie Mnie prawdziwie kochać. Jeżeli Mnie nie kochacie, to nie rozpowszechniacie Prawdy. W zamian za to wynajdujecie pasujące wam fragmenty w Najświętszych Ewangeliach, a następnie wykorzystujecie je jako kryterium, służące wam do tego, aby łajać Moich proroków i wszystkie wybrane dusze, które dźwigają Mój bolesny Krzyż.
Jeżeli tratujecie tak inne dusze, okazując im w Moim Imieniu okrucieństwo, to zostaliście zainfekowani nienawiścią. Nienawiść pochodzi od szatana. Nie pochodzi ona ode Mnie. Kiedy staniecie przede Mną podczas Ostrzeżenia — Rozświetlenia Sumienia — Ja wam pokażę, jak Mnie obrażaliście. Pomimo tego wielu z was, choć winni będziecie przekręcania Moich Słów Miłości w słowa nienawiści przeciwko Moim prorokom, stanie przede Mną w wyzywającej pozie. Ponieważ jesteście tak nafaszerowani miłością własną i pychą, że nawet Ja, Jezus Chrystus, będę miał trudności, aby was do Siebie przyciągnąć.
Wasza nienawiść do innych oddziela was ode Mnie.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3