Dobre Nowiny – Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec, usankcjonował ocalenie znacznej części ludzkości



Orędzie nr 323 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano wtorek, 24 styczeń 2012, godz.16.55
Moja droga, ukochana córko, to Ja, twój Jezus, który przychodzi do ciebie dzisiaj, aby dać ci Dobre Nowiny dla świata.
Dużo modlitw i cierpienia, ofiarowanych przez wiele Moich wybranych dusz na ziemi sprawiło, że o wiele więcej Bożych dzieci może być teraz uratowanych.
Dzieci, gdybyście zrozumiały moc poświęcenia się i modlitwy, nigdy nie przestawałybyście się modlić.
Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec, usankcjonował ocalenie znacznej części ludzkości.
Oznacza to, że wielu nawróci się podczas Ostrzeżenia, a ci, którzy nie uczynią tego, mogą być uratowani ze względu na moc modlitwy.
Nie oznacza to, że wszyscy zostaną ocaleni, ponieważ, niestety, oni nie zechcą tego.
Ci zatwardziali ludzie, dla których najważniejsza jest wierność szatanowi i złym sektom, które on kontroluje na świecie, nie chcą być ocaleni.
Zamiast tego wybiorą inny raj. Zostali zwiedzieni, aby uwierzyć, że raj ten istnieje poza Jedynym, obiecanym ludzkości przez Mojego Ojca.
Ten fałszywy raj, w który wierzą zwolennicy satanistycznej bestii, nie istnieje.
Został on utworzony przez szatana w umysłach jego uczniów i jest po prostu iluzją. Aż tyle jest obiecane.
Ciemne dusze wierzą w inny wszechświat, inny podmiot, w którym Bóg nie istnieje.
Wierzą w inne formy życia, inne istoty i pokojowy reżim, z czego wszystko oparte jest na kłamstwie.
Nic z tego nie jest prawdziwe, dzieci. Nie może być, ani nie może istnieć, ponieważ nie zostało stworzone przez Mojego Ojca.
Bóg, Wszechmogący Ojciec, stworzył cały wszechświat – gwiazdy, planety i Ziemię, jak również całą przestrzeń pomiędzy nimi.
Módlcie się za tych, którzy podążają za takimi kultami.
Módlcie się więcej za te Moje dzieci, które, ponieważ odczuwają ból, poszukują tych duchowych ujść, które nie są od Boga.
Módlcie się teraz w dziękczynieniu za ten szczególny Dar, który jest obecnie ofiarowany ludzkości przez Mojego Ojca, tą Modlitwą Krucjaty numer 21.
„Chwalimy Cię i dziękujemy Ci
O Święty Boże, Wszechmogący Stwórco rodzaju ludzkiego za Miłość i Litość, jakie masz dla ludzkości
Dziękujemy za Dar Ocalenia, którym obdarzasz Twoje słabe dzieci
Błagamy Cię o Panie, abyś uratował tych, którzy podążają za złym
I aby ich serca zostały otwarte dla Prawdy ich wiecznego życia.
Amen.”
Cieszcie się dzieci z tego Wielkiego Daru.
Ale wciąż macie wiele pracy do wykonania, aby pomóc duszom tak wielu braci i sióstr, którzy pozostaną uparcie przeciwni Prawdzie Mojego Świętego Słowa.
Wasz Ukochany Jezus
Zbawiciel całej Ludzkości

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3