Przekonają Moich wyznawców do adaptacji Praw Mojego Kościoła, przeprowadziwszy referendum

Załaduj kopię Przekonają Moich wyznawców do adaptacji Praw Mojego Kościoła, przeprowadziwszy referendum:
środa, 31 lipca 2013, godz. 18.56
Moja wielce umiłowana córko, miej zawsze na uwadze, jak działa diabeł. Jest on bardzo ostrożny, aby nie wyszło na jaw, że to on. Dlatego też miesza ze sobą prawdę i kłamstwa — aby wprowadzać zamieszanie. Jest to jego ulubiona metoda oszukiwania dusz. On nigdy nie powie prawdy, która umożliwiłaby dostrzec innym, jaki naprawdę on jest, ale, ponieważ jest on pełen pychy, jego buta oraz jego nienawiść w stosunku do Mnie zawsze wyjdą na wierzch. Ci, których oczy są otwarte, natychmiast rozpoznają zniewagi, które będą rzucane Mi w twarz i przed Moimi ołtarzami.
Szatan — nie zapominaj — jest dumny i arogancki, chełpliwy i bardzo, bardzo przebiegły. Kiedy przebywa on w jakiejś duszy, to ma on o sobie wysokie mniemanie, które rodzi się z pychy i arogancji oraz przekonania, że stoi on ponad Bogiem. On zawsze będzie przejawiał oznaki, które są obrazą dla Boga, ale tylko ci, którzy wiedzą, co w trawie piszczy, zdołają je zauważyć. Ci, którzy czczą szatana i którzy spędzają wiele czasu, przebywając w grupach zajmujących się przygotowywaniem rytuałów, oddających mu cześć, będą — widząc te oznaki — zachwyceni. Wszyscy ci, którzy sprzedali swoje dusze szatanowi, komunikują się za pomocą tych symboli, będących zuchwałym i buntowniczym gestem przeciwko Mnie, Jezusowi Chrystusowi.
Ci, którzy was w Moim Imieniu oszukują, przekonają Moich wyznawców do adaptacji Praw Mojego Kościoła, przeprowadziwszy referendum. Wszyscy zostaną wezwani do uznania nowych praktyk, które sprowadzą się do dwóch rzeczy. Pierwszą będzie usunięcie Mojej Obecności z Najświętszej Eucharystii. Drugą — przyzwolenie na grzech, celem zachęcenia ludzi do przychylności dla praw człowieka, tych, którzy nie wierzą w Jezusa Chrystusa.
Referendum to zostanie sfałszowane i kłamstwa zostaną przedstawione jako Prawda. Kiedy jedna nowa światowa religia zostanie wprowadzona, Mój Kościół na ziemi — Prawdziwy Kościół — zejdzie do podziemia, aby nadal Mnie czcić.
To Mnie bestia ma na celowniku. Ja Jestem Tym, którego szatan chce zranić. Wie on o tym, że nie może Mnie zniszczyć, będzie więc w zamian próbował zniszczyć rasę ludzką, na którą w każdej sekundzie rzuca klątwę. Jego słudzy nie poprzestaną jedynie na znieważeniu Mojej Obecności w Tabernakulach świata. Nie usatysfakcjonuje ich zniszczenie Sakramentów, umożliwiające im rzucanie przeciwko Mnie bluźnierstw. Będą usatysfakcjonowani tylko wtedy, kiedy będą mogli ukraść dusze, fabrykując największe ze wszystkich bluźnierstw. Nastąpi to wtedy, kiedy zaimitują Moje Pierwsze Przyjście, stwarzając wrażenie, że wysłany został Jan Chrzciciel. Człowiek, który powie, że jest prorokiem Pańskim — będzie kłamał, ale wywoła wielki podziw, kiedy oświadczy, że antychrystem jestem Ja, Jezus Chrystus.
Antychryst, dzięki mocy szatana, uzna się za Mnie, Jezusa Chrystusa. Biada tym duszom, które przyjmą go w swoje ramiona, gdyż będą wobec niego bezsilne. Jeżeli pozwolicie tym dwóm wessać was w próżnię ich kłamstw, zostaniecie tak daleko ode Mnie odsunięci, że jedynie poprzez Interwencję Mojego Ojca będziecie mogli zostać doprowadzeni do Mojego Wielkiego Miłosierdzia.
Jeżeli ktokolwiek przyjdzie w przyszłości i stwierdzi, że jest Mną, Jezusem Chrystusem — wiedzcie, że jest on kłamcą. Ja nie przyjdę w ciele po raz drugi. Szatan nie potrafi wypowiedzieć następujących słów:
„Jezus Chrystus, Który przyszedł w ciele.”
To, co on powie, ustami bestii, antychrysta, będzie brzmiało następująco:
“Ja jestem Jezusem Chrystusem, przychodzę teraz w ciele, aby przynieść wam zbawienie.”
Kiedy to się wydarzy, Moja Boska Interwencja będzie szybka, lecz do tego czasu fałszywy prorok i antychryst skradną wiele dusz.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby wszyscy ci, którzy twierdzą, że są Moi — pozostali Moimi.
Módlcie się, abyście wszyscy mieli siłę i odwagę, żeby w owym czasie, podczas tego największego prześladowania Mojego Ciała — Mojego Mistycznego Ciała, Mojego Kościoła na ziemi — nieść mój Krzyż.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3