Proście, a otrzymacie. Jeżeli milczycie, jeżeli macie zaciśnięte usta, to Ja nie mogę wam odpowiedzieć

http://www.visionedioggi.it/wp-content/uploads/vangelo-di-domenica-24-luglio-20-1000x600.jpg

Załaduj kopię Proście, a otrzymacie. Jeżeli milczycie, jeżeli macie zaciśnięte usta, to Ja nie mogę wam odpowiedzieć:
niedziela, 10 sierpnia 2014, godz. 18.00
Moja umiłowana córko, odwrócił się bieg wydarzeń i w ich wirze, jak przepowiedziane, dojdzie do wielu zmian. Nie przerażajcie się, ponieważ wiele razy dałem wam Moje Słowo, że wszystko uwieńczy Moje Wielkie Miłosierdzie, które porwie każdą duszę w Światło Mojej Miłości i Współczucia. Obawiajcie się jedynie Mojej Sprawiedliwości, ale wiedzcie, że kiedy dojdzie do jej rozpętania, to będzie ona dopuszczona ze względu na dobro innych i dla zbawienia świata. Kary wprowadzam tylko po to, aby wstrzymać szerzenie się nienawiści i aby rozbudzić w tych poczerniałych duszach jakąkolwiek miłość, która być może jeszcze gdzieś w nich zalega — po to, by do Mnie przyszli.
Dlaczego ludzie wierzą, a zwłaszcza pobożni ludzie, że oni wiedzą więcej ode Mnie? Że są bardziej inteligentni niż Ten, Który ich stworzył? Że ich racjonalistyczna ocena tego wszystkiego, co ode Mnie pochodzi, mogłaby wyeliminować Moją Obecność? Arogancja człowieka i jego duma z własnych możliwości stanie się jego upadkiem. Człowiek nie dysponuje żadną mocą poza tą, która tkwi w jego duszy. Wiara, kiedy jest czysta, stanowi potęgę, i to dzięki wierze, i tylko dzięki wierze, Ja, Jezus Chrystus, przyniosę wam nadzieję, miłość i radość. Jedynie Ja mogę wyposażyć człowieka w wielkie dary, ale dopóki on Mnie o nie nie poprosi, nie mogę ich narzucić jego wolnej woli.
Proście, a otrzymacie. Jeżeli milczycie, jeżeli macie zaciśnięte usta, to Ja nie mogę wam odpowiedzieć, ponieważ do Mnie nie przychodzicie. Zawsze zwracajcie się do Mnie i proście Mnie o każdą łaskę, gdyż Ja odpowiem na wasze wołanie za każdym razem. Nie odwracajcie się ode Mnie i nie mówcie, że wszystko będzie dobrze i że życie ułoży się samo. Na Życie trzeba sobie zasłużyć. Wieczność jest Darem od Boga i jest Ona dana tym, którzy o Nią proszą. Niestety, wielu roztrwoni swoje szanse na Życie Wieczne, ponieważ wierzą, że ludzkość jest bardziej potężna niż jakiś Bóg, który może istnieje, a może i nie. I tak staną się oni kowalem swojego własnego losu i odwrócą się plecami do Życia Wiecznego z powodu grzechu pychy — tak są uparci.
Wyparli się Mnie, żyjąc na ziemi, i wyprą się Mnie, kiedy stanę przed nimi z rozpostartymi ramionami w tym Wielkim Dniu. Odwrócą się i wejdą do jaskini lwa, gdzie nigdy nie zaznają ani przez minutę pokoju.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3