Obawa przed Ostrzeżeniem nie jest czymś, do czego zachęcam

Załaduj kopię Obawa przed Ostrzeżeniem nie jest czymś, do czego zachęcam:
Orędzie nr 162 z serii Ostrzeżenie
środa, 10 sierpnia 2011, godz. 23.00
Moja droga, ukochana Córko, tempo globalnych wydarzeń prowadzących do Ostrzeżenia, jak przepowiedziane, w dalszym ciągu narasta. Moje dzieci, modlitwa jest niezbędna teraz, gdy Moi wyznawcy na całym świecie, pełni łaski Ducha Świętego, formują Moją armię. Chociaż armia ta jest całkiem mała — tak że wielu Moich wyznawców musi jeszcze zrozumieć, że teraz nawet każda pojedyncza osoba odgrywa istotną rolę — wzrośnie i poprowadzi Moje dzieci do samego końca.
Wszystkie Moje dzieci muszą Mnie teraz wysłuchać. Wobec każdej zbrodni popełnionej w tych czasach przez człowieka przeciw człowiekowi, w każdym przypadku musicie modlić się za sprawców. Konieczna jest teraz modlitwa za grzeszników. Poprzez modlitwę możecie odwołać się do Ducha Świętego, aby przyniósł Boże Światło do tych biednych dusz. Wiele z nich jest tak ślepych na prawdę o Miłości Mojego Ojca, że tułają się bez celu, wtłaczane z jednego kryzysu w drugi, przez co każdy, kto wejdzie z nimi w kontakt, odnosi obrażenia. Jeżeli więcej z was poprosi o Moje Miłosierdzie dla tych grzeszników, wpływ czynów złego zostanie znacznie osłabiony. To jest sekret, Moje dzieci, jak zmniejszyć nienawiść szatana, którą nadal wypluwa jak ogień z paszczy smoka, próbując ogarnąć świat w swoimi nienawistnymi oparami.
On, oszust, i jego demony są wszędzie. Ponieważ wiara Moich dzieci w skali globalnej jest tak słaba, złe czyny szatana ścisnęły ludzkość jak w imadle, z którego trudno jest się jej wyzwolić. Gdyby Moje dzieci na całym świecie uwierzyły w istnienie Boga Ojca Wszechmogącego, nie stałoby się tak. Wówczas uchwyt szatana byłby słabszy, zwłaszcza gdyby Moje dzieci modliły się o pomoc i poprosiły o Miłosierdzie Mojego Ojca.
Modlitwa jest teraz waszym pancerzem, dzieci, pomiędzy chwilą obecną a czasem Ostrzeżenia. Użyjcie modlitwy dla ratowania dusz w ciemności. Po Ostrzeżeniu wasze modlitwy będą potrzebne, aby pomóc Moim dzieciom zachować nabożeństwo do Mego Przedwiecznego Ojca, i do wielbienia Jego chwały.
Cierpliwość, codzienna cicha modlitwa, tworzenie grup modlitewnych, codzienne odmawianie Koronki do Bożego Miłosierdzia, post i modlitwa Różańca Świętego do Mojej ukochanej Matki działają w połączeniu jako doskonały sposób na ratowanie dusz.
Obawa przed Ostrzeżeniem nie jest czymś, do czego zachęcam. Módlcie się teraz za dusze własne i innych, poprzez akt skruchy, przed waszym spotkaniem twarzą w twarz ze Mną, waszym ukochanym Zbawicielem.
Uśmiecham się z radości i szczęścia, kiedy myślę o chwili, gdy ten wielki Dar Mojego Miłosierdzia objawi się Moim dzieciom. Jest to powrót do domu, którego nie da się opisać. Tak będzie wtedy, gdy wasze serca wypełnione zostaną Moją Bożą Miłością. Wasze dusze zostaną w końcu rozświetlone w przygotowaniu do nowego Raju na ziemi. Kiedy będziecie w jedności ze Mną, przyniosę wam pocieszenie, którego do tej pory brakowało w waszym życiu.
Dzieci, pamiętajcie o przyczynie, dla której przekazuję teraz dla świata. Pragnę zapewnić, aby wszystkie Moje dzieci zostały uratowane ze szponów szatana. Także ze względu na Moją głęboką, niezmierzoną Miłość dla każdego z was, muszę podać wam Moją rękę, dzięki czemu możecie dołączyć do Mnie w przygotowaniu was na powrót do domu, waszego prawowitego domu.
Strach nie pochodzi ode Mnie. Kocham was, dzieci. Przynoszę wam wspaniały Dar Mojej Miłości. Radujcie się, uśmiechajcie i witajcie Mnie, gdy pojawi się znak na niebie. Unieście wasze ramiona i uwielbiajcie Boga Ojca za udostępnienie Mi tej ostatniej sposobności, aby was uratować.
Wasz ukochany Zbawiciel
Jezus Chrystus
Król Miłosierdzia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3