Najświętsza Maryja Panna: Jako dusza ofiarna doświadczać będziesz okresów opuszczenia

Załaduj kopię Najświętsza Maryja Panna: Jako dusza ofiarna doświadczać będziesz okresów opuszczenia:
Orędzie nr 183 z serii Ostrzeżenie
niedziela, 4 września 2011, godz. 21.50
(Wiadomość ta została otrzymana po tym, jak wizjonerka odmówiła Różaniec Święty i po wizji, w której Matka Boża objawiała się przez 20 minut w prywatnym pokoju modlitewnym.)
Przychodzę w Imię Mojego ukochanego Syna, Jezusa Chrystusa. Jestem Najświętszą Matką Boską.
Moje dziecko, cierpisz dla Mojego Syna i ten ostatni tydzień nie był łatwy dla ciebie, gdyż walczyłaś z mocą złego, aby pozostać wierną Mojemu drogiemu Synowi. Przychodzę do ciebie dzisiaj w nocy, by spróbować ci wytłumaczyć, co się dzieje. Jako dusza ofiarna będziesz doświadczać okresów opuszczenia, kiedy myśli o Moim Synu zostaną usunięte z twojego umysłu. Wtedy, kiedy będziesz próbować się oddać modlitwie, zauważysz, że nie będziesz w stanie tego robić. Po tym doświadczeniu poczujesz się zdezorientowana, a później samotność, bez obecności Mojego Syna, spowoduje u ciebie niepokój. Nie obawiaj się, bo tak ciężkie, jak to jest, jest to formą cierpienia, która musi być doznana przez duszę ofiarną.
Proszę, módl się o odwagę i o łaski, aby zaakceptować tę nową formę cierpienia, która będzie cię dezorientować. Uczęszczaj na codzienną Mszę Świętą i przystępuj do Komunii Świętej, nie zważając na nic. Będziesz nakłaniana przez oszusta, aby odwrócić się od tej pracy. Wkrótce, raz jeszcze, pozwolisz, by zwątpienie weszło do twej duszy. Proś wszystkich, aby modlili się za ciebie teraz, gdyż twój dar dla Mojego Syna nadal wszędzie ratuje dusze. Nigdy o tym nie zapominaj, jakkolwiek trudne jest twoje cierpienie.
Moje dziecko, ja zawsze będę w kontakcie z tobą, kiedy zagubisz sens drogi, jaką podążasz, gdyż jestem twoją ukochaną Matką. Zawsze będę przy tobie, by cię chronić i prowadzić do Mojego Syna, tak aby Jego życzenia były przestrzegane. Idź teraz w miłości i pokoju.
Twoja Ukochana Matka
Królowa Pokoju

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3