Mój Syn nie wysyłał nikogo, aby odwracał waszą uwagę od tych Orędzi

Matka Zbawienia: Mój Syn nie wysyłał nikogo, aby odwracał waszą uwagę od tych Orędzi

Załaduj kopię Matka Zbawienia: Mój Syn nie wysyłał nikogo, aby odwracał waszą uwagę od tych Orędzi:
środa, 6 sierpnia 2014, godz. 13.00
Moje drogie dzieci, uważajcie na tych, którzy prześladują was w Imię Mojego Syna, Jezusa Chrystusa, ponieważ będą oni ostrożni i będą się ukrywali za fasadą świętości. Diabeł nigdy nie zaprezentuje siebie takim, jakim rzeczywiście jest, bo jest on zbyt przebiegły. Natomiast — poprzez dusze, na które ma wpływ — zbliży się do was pod maską miłości i wielu da się oszukać. Słowa, jakich używa, mogą wydawać się kojące i ponętne, ale będzie wam po nich nieswojo na duszy.
Jeżeli Orędzia są przekazywane światu z rozkazu Mojego Przedwiecznego Ojca, to one nigdy nie będą nakładały na was żądań. Nigdy nie dadzą one komukolwiek nad wami władzy, aby przywieść was do złożenia przysięgi wierności jakiejkolwiek żyjącej osobie. Wszelka chwała należy się Bogu. Nikt nie może obiecywać wam Zbawienia, gdyż ono może pochodzić jedynie od Boga. Możecie przygotować wasze dusze — zgodnie z tym, jak byliście nauczani przez Mojego Syna, Jezusa Chrystusa — oraz przyjmować Sakramenty. Możecie przyjmować Dary Łask, ofiarowywanych wam przeze Mnie, Niepokalaną Dziewicę  Maryję, ale nie potrzebujecie od nikogo zezwolenia, aby stać się godnym służyć Mojemu Synowi — ani w tej, ani w żadnej innej Misji zatwierdzonej w Niebie.
Uważajcie na wrogów Mojego Syna, bo znajdują się oni wszędzie i czynią wszystko, co w ich mocy, aby zaślepić ludzkość na Prawdę Obietnicy o ponownym przyjściu Mojego Syna. On powróci wkrótce, a wtedy Prawda stanie się znana i wszystko to, co było Jego obietnicą, ujrzy światło dzienne. Aż po ten wielki Dzień Pański musicie trwać skupieni wyłącznie na Moim Synu i złożyć w Nim całe wasze zaufanie. Mój Syn nie wysyłał nikogo, aby odwracał waszą uwagę od tych Orędzi — ostatnich tego rodzaju — a ktokolwiek twierdzi inaczej, nie pochodzi od Niego.
Ufajcie, ufajcie, ufajcie w Miłosierdzie Mojego Syna. Bądźcie posłuszni jego naukom — bo wszystko zawarte jest w Świętej Biblii. Jego Słowo jest proste. Nie jest Ono skomplikowane. Po prostu naśladujcie Jego Nauki, które trwają od ponad 2000 lat, a wtedy odnajdziecie pokój.
Wasza Umiłowana Matka
Matka Zbawienia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3