Jeśli wierzycie w istnienie szatana, to wiecie, że wszystko, co jest niesprawiedliwe i złe na świecie, spowodowane jest przez niego.

Załaduj kopię Jeśli wierzycie w istnienie szatana, to wiecie, że wszystko, co jest niesprawiedliwe i złe na świecie, spowodowane jest przez niego. :
Niedziela, 05.08.2012, 17.40
Moja droga, umiłowana córko, wołam do wszystkich, młodych i starych, którzy nie są pewni swojej wiary w Boga.
Apeluję do tych spośród was, którzy wierzą we Mnie, ale którzy nie rozmawiają ze Mną lub nie korzystają z Sakramentów, albo nie chodzą do kościołów, aby Mnie uczcić.
Kocham was. Nigdy was nie opuszczę i wkrótce zamierzam dać wam specjalny Dar.
Doświadczycie jak to jest, gdy przyjdziecie przede Mnie w Dniu Sądu. Wówczas zapomnicie o swoich wątpliwościach.
Wielu z was, pomimo swojego braku wiary, czci Mnie na tak wiele sposobów, ale nie uświadamiacie sobie tego.
Wy, w waszym codziennym życiu, odczuwacie miłość, troskę i współczucie dla innych.
Czujecie pragnienie walki z niesprawiedliwością i jest dla was odrażające, gdy jesteście świadkami nikczemnych czynów popełnianych przez innych, wobec tych mniej szczęśliwych niż oni sami.
Okazujecie miłość wobec innych i opiekujecie się tymi, którzy potrzebują waszej pomocy.
Nienawidzicie wykorzystywać innych i jesteście wrażliwi na potrzeby tych, którzy cierpią w tym życiu.
Czujecie miłość do waszej rodziny.
Śmiejecie się i radujecie, kiedy jesteście z przyjaciółmi i czujecie ogromną miłość i przyjaźń dla bliskich waszemu sercu.
Gdy zawieracie ślub, odczuwacie nieprzepartą miłość do współmałżonka. Potem, kiedy macie dzieci, miłość, którą czujecie, przewyższa wszystko, co kiedykolwiek moglibyście sobie wyobrazić.
Płaczecie łzami żalu, jeśli kiedyś komuś sprawicie ból. Przebaczacie innym, kiedy was urażą, obrażą was lub wyrządzą wam krzywdę.
Jak myślicie, skąd pochodzi ta miłość i te uczucia? Czy nie wiecie, że one mogą przyjść tylko od Boga?
Miłość jest trudna do wyjaśnienia. Trudna do analizowania i nigdy nie może zostać udowodniona przez naukę, ponieważ jest Darem od Boga.
Nienawiść, z drugiej strony, pochodzi z ciemnej strony.
Dla wielu ludzi szatan może nie wydawać się realny, ale on istnieje.
Wielu z was nie wierzy w zło lub istnienie złych duchów, ponieważ są ostrożne, aby się nie ujawnić.
Jeśli wierzycie w istnienie szatana, to wiecie, że wszystko, co jest niesprawiedliwe i złe na świecie, spowodowane jest przez niego.
Jest on królem kłamstw i ma moc zaślepienia was na prawdę waszego istnienia.
Z powodu waszej ślepoty Moje Miłosierdzie zamierza teraz okryć świat, aby udowodnić wam, że Ja istnieję.
Bądźcie przygotowani na ten dzień, ponieważ wydarzy się niedługo.
Gdy pokazane wam będą znaki na niebie i doświadczycie szczęku, hałasu i drżenia w ziemi wiedzcie, że Ja przyszedłem was obudzić.
Kiedy to się wydarzy, błagam was, zwróćcie się potem do Mnie, gdyż chcę was napełnić Moją Miłością, tak abym mógł przynieść miłość i radość do waszych serc.
Kiedy Moje Miłosierdzie zstąpi na was, w końcu poczujecie pokój.
Kocham was i nigdy was nie opuszczę.
Oczekuję na waszą odpowiedź, kiedy nadejdzie ten Wielki Dzień.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3