Dary przynoszę etapami, w zależności od czystości duszy

Załaduj kopię Dary przynoszę etapami, w zależności od czystości duszy:
środa, 4 września 2013, godz. 18.00
Moja wielce umiłowana córko, Bóg Żywy, który jest obecny w duszach pokornych, stanie się lepiej widoczny, jako że Mój Nowy Dar rozleje się na wszystkich, którzy w tym czasie żyją na tym świecie.
Dary przynoszę etapami, w zależności od czystości duszy. W każdym kościele na świecie Moi wyznawcy odczują, że ich Miłość do Mnie na nowo się rozpala, ponieważ otaczam ich lepszym zrozumieniem tego, co dotyczy Mojej Obietnicy, że Przyjdę ponownie. Dar Mój będzie oznaczał, że będą w stanie przejrzeć poprzez mroczny mur pajęczyn, jak Prawda zaczyna nabierać sensu. Teraz będą wiedzieć, że to Ja do nich mówię, ponieważ będą odczuwać Moją Obecność w swoich sercach. Zostaną pobłogosławieni wiedzą, jaka zostanie im udzielona dzięki Mocy Ducha Świętego, mocy, która uzdolni ich do odpowiedniego przygotowania się na Moje Powtórne Przyjście.
Moi wyznawcy będą prowadzeni przez Ducha Świętego i oni Mnie nie zdradzą ani nie zaakceptują bluźnierstw, które zostaną im przedstawione w Moim Imieniu. Oto dlaczego Moje Słowo rozpowszechni się jeszcze szybciej i wkrótce Duch Święty rozbudzi w ich duszach tęsknotę za Wielkim Dniem, kiedy to zagrzmi obwieszczająca koniec trąba, zwiastując Moje Przyjście.
Nie lękajcie się, Moi umiłowani wyznawcy, bo, mimo że cierpicie, Ja jestem z wami. Wkrótce rozrośniecie się do wielkiej ilości, co umocni was w przeświadczeniu, by pozostać Mi wiernym.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3