Chrześcijaństwo będzie budziło odrazę, bo będzie postrzegane jako blokada na drodze do wolności osobistej

Załaduj kopię Chrześcijaństwo będzie budziło odrazę, bo będzie postrzegane jako blokada na drodze do wolności osobistej:
poniedziałek, 11 sierpnia 2014, godz. 19.36
Moja wielce umiłowana córko, świat jest przepojony nową formą duchowości, zawierającej w sobie wiarę w istotę wyższą — tę, którą oni nazywają „chrystus”  — ale to nie Ja, Jezus Chrystus, jestem tym, do którego oni się odnoszą. Szatan — pod postacią Lucyfera, do którego oni zwracają się jako do Króla Światłości — jest ubóstwiany nie jako zła istota, ale jako ta, która działa na rzecz Boga. Ta ideologia jest preferowana przez tajemne sekty, które wyruszyły, by zniszczyć chrześcijaństwo. Wielu zostanie wciągniętych w okultystyczne i magiczne praktyki, ponieważ usilnie pragną tego, co daje im podnietę. Ale jeżeli już raz się w to wciągną, to staną się marionetkami, a z czasem opętani zostaną przez diabła.
Wielu ludzi pozbawionych jest duchowej pociechy i łaknie pokoju. Wszelkie ideologie, które twierdzą, że przynoszą im samospełnienie, pokój, wyciszenie i głębsze rozumienie ich człowieczeństwa — będą dla nich atrakcyjne. Przy tym wielu odczuje awersję do tego, aby Mnie, Jezusa Chrystusa, naśladować, ponieważ społeczeństwo Mnie potępiło, wyganiając Mnie do głębi piekieł. Będą oni jednak zadowoleni, kiedy będą karmieni fałszywą doktryną — doktryną, że wszystkie drogi prowadzą do Boga. Bo to jest kłamstwo, gdyż do Boga możecie przyjść wyłącznie przeze Mnie, Jego jednorodzonego Syna, Jezusa Chrystusa.
Jestem w jedności z Tym, Który stworzył wszystkie rzeczy. Istnieje tylko jeden Bóg — i Ja, Jezus Chrystus, Jestem Słowem, które stało się ciałem; po to, aby ludzkość na nowo odzyskała swoją doskonałość. Beze Mnie nigdy nie zaznacie spełnienia — ani w tym życiu, ani w następnym.
Światu zostanie powiedziane, że najważniejszym celem jest dążenie do wolności — wolności za wszelką cenę. Tymczasem autentyczne oddawanie czci Bogu oznacza utratę możliwości służenia jedynie własnym interesom, a przez to właśnie chrześcijaństwo będzie budziło odrazę, bo będzie postrzegane jako blokada na drodze do wolności osobistej. Służenie Bogu, jakiemukolwiek Bogu, staje się celem wielu ludzi, którzy poszukują Prawdy. Ale skoro szatan jest uznawany przez człowieka za bóstwo, to Bóg — w Swej nieskończonej Sprawiedliwości — zniszczy tych, którzy oddają cześć bestii. Bestia, która ukrywa się pośród elity i możnych, daje wielką władzę tym, którzy rozprzestrzeniają kłamstwa, że Ja, Jezus Chrystus, nie istnieję. Jest to największe przekleństwo, skierowane przez szatana przeciwko ludzkości, a z powodu swojej słabości człowiek daje się naciągnąć na te kłamstwa, które wylewają się z ust bezbożników.
Jest tylko jeden Bóg. Jest tylko jedna ścieżka do Boga. I bez względu na to, jak połyskliwie wam to może zostać przedstawione — nie ma żadnej innej ścieżki, wiodącej do Ojca, jak tylko ta, która prowadzi przeze Mnie, Jezusa Chrystusa, Zbawiciela Świata.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3