Ci, którzy podążali za Słowem Bożym, jakie prorocy spisali jeszcze przede Mną, byli pierwszymi, którzy na Mnie napluli

Załaduj kopię Ci, którzy podążali za Słowem Bożym, jakie prorocy spisali jeszcze przede Mną, byli pierwszymi, którzy na Mnie napluli:
wtorek, 14 maja 2013, godz. 21.00
Moja wielce umiłowana córko, tym pośród Moich uczniów, którzy cierpią z powodu ich wiary w te Orędzia z Nieba, mam do powiedzenia, co następuje.
Chociaż wasze cierpienie jest tak trudne do zniesienia, to musicie wiedzieć, że zostaliście pobłogosławieni Moim Darem, który został wam przekazany, aby wam dopomóc otworzyć wasze oczy na Prawdę. Złorzeczenia, jakie będziecie musieli znosić w Moim Imieniu, z powodu waszej wierności wobec tych Orędzi, spotkają was ze strony tych, którzy należą do waszych bliskich. W szczególności wielu z Moich wyświęconych sług, którzy odmawiają dopatrywania się Mnie w tym Moim Świętym Słowie, stanie się przyczyną waszego niepokoju. Będziecie oczerniani, poniżani, wasze słowa zostaną podważone, zostaniecie skrytykowani i wydrwieni, choć zarazem ci sami ludzie twierdzą, że mówią w Moim Imieniu.
Musicie przetrwać ten ból tak samo jak musieli go znieść Moi apostołowie i uczniowie. W czasie Mojego pobytu na ziemi byłem wyrzucany ze Świątyń. Moi uczniowie zostali ostrzeżeni, aby trzymali się ode Mnie z daleka, bo jeżeli będą ze Mną widywani, zostaną przegnani z Kościoła. Grożono im, kiedy głosili Moje Święte Słowo i szerzyli Moje Nauczanie, a w niektórych wypadkach poddawano ich chłoście. Wystawiano ich na widok publiczny. Ci, którzy podążali za Słowem Bożym, jakie prorocy spisali jeszcze przede Mną, byli pierwszymi, którzy na Mnie napluli. Ich złość została spowodowana faktem, że Ja mówiłem Prawdę — tymczasem oni nie chcieli słyszeć Prawdy. Przerażała ich Ona oraz powodowała, że czuli się nieswojo.
Napełnieni Mocą Ducha Świętego, Moi apostołowie zostali znienawidzeni po Moim Wniebowstąpieniu przez wielu z tych, którzy czcili Boga w Świątyniach. I pomimo że ich cierpienie było wielkie, a głosy opozycji  robiły rwetes w ich obecności, było to bez znaczenia.
Nic nie powstrzyma Mojego Słowa od rozprzestrzeniania się. Żaden głos nie okaże się wystarczająco donośny. Żaden argument wystarczająco wiarygodny. Żaden jad nie będzie wystarczająco trujący. Bo Mojej Mocy nie można pokonać. Mój Duch Święty przyciągnie miliardy dusz do opoki Mojego Nowego Raju. Wszystkie malkontenckie głosy zostaną wyciszone, a cała opozycja stłumiona, gdyż interwencja Mojego Ojca sprawi, że chaszcze i kamienie, które zanieczyszczają Ścieżkę Prawdy, zostaną wykorzenione.
Tylko Mój Głos się ostoi. Będzie to jedyny Znaczący Głos, który będzie podtrzymany — a wtedy nadejdzie ów Wielki Dzień.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3