Proszę, aby ci wszyscy, dla których te Orędzia są straszne i dezorientujące, teraz Mnie usłyszeli


Załaduj kopię Proszę, aby ci wszyscy, dla których te Orędzia są straszne i dezorientujące, teraz Mnie usłyszeli:
piątek, 19 kwietnia 2013,  godz. 17.00
Moja wielce umiłowana córko, jakże samotna jest ta Misja, mimo że setki tysięcy otaczają cię swoją miłością i swoimi modlitwami.
Kiedy będziecie pracować dla Mnie i zawierzać Mi siebie, całkowicie zapominając o sobie u Moich Stóp, będziecie się czuć bardzo osamotnieni. Spotkacie się z gniewem ze strony Moich wrogów, którzy nie będą wam dawali ani chwili spokoju. Ty, Moja córko, musisz teraz (uważnie) się temu przysłuchać, ofiarowuję bowiem wszystkim tym, którzy Mnie odrzucają, specjalny Dar, który w tych Słowach przekazuję Bożym dzieciom
Proszę, aby ci wszyscy, dla których te Orędzia są straszne i dezorientujące, teraz Mnie usłyszeli. Czy nie wiecie, jak bardzo was kocham, nawet kiedy macie do Mnie o to pretensje? Czy nie wiecie, że nigdy bym was nie ukarał za to, że nie akceptujecie tych Orędzi, przekazywanych wam tylko dlatego, abym mógł przygotować was i umocnić ze  względu na próby, które was oczekują? Czyż nie rozpoznajecie Mnie, waszego Jezusa, gdy tak do Was teraz wołam?
Ja Jestem waszym Zbawicielem i nie odrzuciłbym was precz, kiedy wasz umysł ogarniają wątpliwości. Jakże Ja mógłbym być na was zły, skoro wy Mnie kochacie i skoro zależy wam tylko na Prawdzie? Obecnie przygotowuję was na wyzwania, które przed wami stoją, gdy prześladowania Mojego Kościoła — jak to przepowiadają proroctwa — się ujawnią.
Abym więc mógł przyciągnąć was do Mojej Miłosiernej Miłości i oświecić wasze serca, ofiarowuję wam ten Dar. Obiecuję, że kiedy Mnie wezwiecie w ten sposób, to dzięki tej Modlitwie wasze wątpliwości co do tego, Kim Jestem Ja, który do was teraz mówię — zanikną. Ofiarowuję wam ten Dar, abyście poprzez wasze Modlitwy, które daję światu w tym czasie, mogli ocalić całą ludzkość.
Jeżeli przyjdziecie do Mnie, wolni od pychy oraz z otwartym i czystym sumieniem, to będziecie natychmiast wiedzieć, że został wam udzielony ten Dar. Jest to Dar Nawrócenia dla innych.
Krucjata Modlitwy (105) Dar Nawrócenia dla Innych
O Mój najdroższy Jezu, proszę,
za przyczyną miłości, którą mam dla Ciebie,
 przyjmij moją duszę, tak by zjednoczyła się z Tobą.
Weź Moją duszę i osłoń ją Twoim Duchem Świętym
oraz dopomóż mi ocalić poprzez tę Modlitwę
Tych wszystkich,  z którymi wchodzę w kontakt.
Otocz każdą duszę, którą napotykam,
Swoim Świętym Miłosierdziem
i udziel im zbawienia, którego potrzebują,
aby wkroczyć do Twojego Królestwa.
Usłysz moje modlitwy.
Wysłuchaj moich błagań i dzięki Twojemu Miłosierdziu
uratuj dusze wszystkich ludzi. Amen.
Tych z was, którzy rzucają na te Orędzia oszczerstwa i którzy je odrzucają, proszę, aby do Mnie przyszli. Ja ukażę wam Prawdę. Przyjmę was i udzielę wam pocieszenia. Zawsze będę was kochał, bez względu na to, jak Mnie obrażacie.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3