Następny Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.

Załaduj kopię Następny Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.:
Czwartek, 12.04.2012, godz.11.27
Moja najdroższa córko, wciąż wielu ludzi na świecie odrzuca Mnie i ma to związek z opinią publiczną.
Tak wielki mrok zstąpił na wszystkie Boże dzieci, że tylko niewielu ma odwagę publicznie głosić Moje Słowo.
Wierzący obawiają się słownych zniewag i złośliwych szyderstw, które musieliby znosić, gdyby otwarcie wypowiadali Moje Święte Słowo.
Nawet pobożnym wyznawcom brak odwagi, aby powstać i walczyć przeciw złym przepisom wprowadzonym w ich krajach, które przeczą Słowom Mojego Ojca.
Kapłani są zakłopotani obawiając się zbojkotowania, gdy są postrzegani jako stający w obronie Prawdy Mojej Nauki.
Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, ze względu na wstyd, który muszą znosić z powodu nikczemnych grzechów ich niektórych własnych zakonów, uważają za niemożliwe, aby ich głosy zostały wysłuchane.
Kiedy odważni wyświęceni słudzy decydują się powstać i bronić Prawdy Moich Nauk, strasznie cierpią. Są oskarżeni o brak tolerancji, brak współczucia, brak miłości i brak poszanowania praw człowieka.

Widzicie dzieci, Prawda Mojej Nauki wypowiadana przez Moje wyświęcone sługi, traktowana jest jak kłamstwo.
Zamiast tego jako prawda przedstawiane są kłamstwa, te przekręcone wersje Prawdy zawartej w Piśmie Świętym.
Szatan odniósł zwycięstwo nad tyloma duszami, w tym liderów wewnątrz Mojego własnego Kościoła, co spowodowało, że wielu niewinnym ludziom trudno jest ślubować wierność Mojej Świętej Woli.

Jakże zostałem opuszczony i zepchnięty na bok dla umożliwienia, aby kłamstwa, osadzone w umysłach Moich wyświęconych sług, zostały przez większość zaakceptowane.
Te nikczemne kłamstwa rozszerzają się jeszcze dalej.
Prawda Mojego Pisma Świętego, zawarta w Księdze Objawienia, została zinterpretowana przez wiele Moich Kościołów. Jest tak wiele odmian, z których wszystkie oparte są na ludzkiej interpretacji.
Mój umiłowany Papież Benedykt XVI jest ostatnim prawdziwym Papieżem na tej ziemi.
Piotr Rzymianin jest Moim Piotrem, pierwotnym Apostołem, który będzie rządził Moim Kościołem z Niebios pod przywództwem Mojego Przedwiecznego Ojca. Następnie, kiedy Ja przyjdę panować, w Powtórnym Przyjściu, będzie on rządził wszystkimi Bożymi dziećmi, kiedy wszystkie religie staną się Jednym, Świętym, Katolickim i Apostolskim Kościołem.
Moja córko, Ja mówię tylko Prawdę.
Muszę cię ostrzec, że pojawi się teraz wielu nowych, samozwańczych proroków, którzy zaprzeczać będą Mojemu Świętemu Słowu dawanemu tobie, prawdziwemu prorokowi czasów ostatecznych.
Najpierw będą przekonywać wierzących, że ich słowa pochodzą ode Mnie.
Ich słowa będą ostrożnie dobierane, a ich znaczenie będzie niejasne i trochę zagmatwane. Słabość ta będzie przez wielu oddalona i zaakceptują ich przekazy, gdyż będą się wydawać zgodne z Pismem Świętym.
Kiedy wiele dusz zostanie uwiedzionych, rozpocznie się atak.
Oni, Moja córko, wysyłani są dla przygotowania Bożych dzieci na przyjęcie następnego Papieża, który przyjdzie po Moim umiłowanym Wikariuszu, Papieżu Benedykcie. Ten Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem.
Jego wyborcy są wilkami w owczej skórze i są członkami tajnej masońskiej i złej grupy kierowanej przez szatana.
W ten sposób szatan będzie próbował zniszczyć Mój Kościół.
Niestety, ten fałszywy prorok przyciągnie licznych zwolenników. Ci, którzy mu się sprzeciwią, będą prześladowani.
Działajcie dzieci, dopóki możecie. Demaskujcie kłamstwa, które zostaną zaprezentowane przez tych, próbujących przekonać was o autentyczności fałszywego proroka.
Bądźcie silni. Bądźcie wierni Mnie, waszemu Jezusowi. Nigdy nie wątpcie w Moje Święte Słowo.
Księga Objawienia jest prawdziwym Słowem Boga. Ona nie kłamie.
Jeszcze nie wszystkie tajemnice w Niej zawarte są wam znane. Ja ujawnię wszystkie poprzez Marię Bożego Miłosierdzia, choć Prawda będzie gwałtownie atakowana i traktowana jako herezja.
Pamiętajcie o jednej ważnej lekcji. Moje Słowo, kiedy Ja byłem na ziemi, kiedy przybyłem po raz pierwszy, było traktowane jak herezja.
Moje Słowo, dawane wam teraz, na Moje Powtórne Przyjście, będzie również jako takie traktowane przez wierzących, w tym Moje wyświęcone sługi, którzy reprezentują Mój Kościół na ziemi.
Szatan złoży w ofierze wiele dusz zaspokajając swoje ostatnie pragnienie spowodowania jak największego smutku.
Bądźcie pewni, że to będzie Kościół Katolicki, założony przeze Mnie i postawiony pod wodzą Mojego ukochanego apostoła Piotra, który ucierpi najwięcej w czasach ostatecznych.
Uważajcie na siebie w każdej chwili. Proszę, odmawiajcie Modlitwę Krucjaty (44) – O siłę, aby bronić swej wiary przed fałszywym prorokiem.
„Drogi Jezu, daj mi siłę skupienia się na Twoich Naukach
I głoszenia zawsze Twojego Świętego Słowa.
Nigdy nie pozwól mi skusić się do wielbienia fałszywego proroka,
który spróbuje zaprezentować się jako Ty.
Zachowaj silną moją miłość do Ciebie.
Daj mi łaski rozeznania, tak abym nigdy nie zaprzeczył
Prawdzie zawartej w Piśmie Świętym, bez względu na to, jak wiele
Kłamstw będzie mi przedstawianych dla zachęcenia mnie do odwrócenia się od Twojego Prawdziwego Słowa.
Amen.”
Prawda jest napisana w Piśmie Świętym.
Księga Objawienia nie ujawnia wszystkiego, dlatego właśnie teraz przychodzę Ja, Baranek Boży, otworzyć Księgę dla świata, aby ujrzał.
Nie można zaufać jakiejkolwiek ludzkiej interpretacji odnośnie 1000 lat.
Ufać musicie jedynie Bożemu Słowu.
Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3