Moje przekazy są dla wszystkich religii i wyznań, włączając tych, którzy nie wierzą.

Załaduj kopię Moje przekazy są dla wszystkich religii i wyznań, włączając tych, którzy nie wierzą.:
Wtorek, 17.04.2012, godz.18.30
Moje przekazy są dla wszystkich religii i wyznań, włączając tych, którzy nie wierzą.
Negacja spowodowana jest przez szatana i jego demoniczne anioły. Nie pochodzi ona od Boga. Od Boga może pochodzić jedynie pokój i miłość.

Moja najdroższa, umiłowana córko, wiedz, że Moje przekazy dawane tobie, przeznaczone są dla całego świata.
Są one dawane dla wszystkich religii i wyznań, włączając tych, którzy nie wierzą w istnienie Boga, Przedwiecznego Ojca, Stworzyciela całego świata.
Dzieci, musicie wiedzieć, że ponieważ wam została dana Prawda o Bogu w Trzech Osobach, Świętej Trójcy, która składa się z Ojca, Syna i Ducha Świętego, macie obowiązek głoszenia Mojego Świętego Słowa dla całego świata.
Bez względu na to, czy wierzycie, czy nie, że to Ja mówię do was przez te orędzia, musicie pomagać tym słabym duszom, które potrzebują Mojej ochrony, tak aby mogły zostać uratowane.
Wielu zadaje pytanie, dlaczego przekazy te tak wiele razy odnoszą się do szatana. Moja odpowiedź jest następująca.
Szatan i jego upadłe anioły wędrują po ziemi poszukując ludzkich istot, aby je zaatakować.
Atakują je poprzez zmysły, głównie w celu zachęcenia ich do popełnienia grzechów ciała.
Umieszczają myśli w ich umysłach, tak że popełniają potworności, które urażają Mojego Ojca.
W przypadku dusz będących już w grzechu, mogą zawładnąć ich ciałem. Kiedy tak się stanie, te biedne opętane dusze tworzą wokół siebie chaos.
Jeśli są one na stanowiskach władzy, mogą wyrządzić straszną niesprawiedliwość wśród tych, którymi rządzą.

Będą wprowadzać prawa, które przeciwstawiają się Dziesięciu Przykazaniom ustanowionym przez Boga Ojca.
W pozostałych przypadkach powodować będą wielkie cierpienie w życiu ludzi.
Negacja spowodowana jest przez szatana i jego demoniczne anioły. Nie pochodzi ona od Boga.
Jedynie pokój i miłość mogą pochodzić od Boga.
Dla wszystkich tych, którzy chcą uwolnić swoje życie od negatywnych myśli i uczuć, wszystko co jest wymagane, to pobożność wobec Mnie, ich ukochanego Jezusa Chrystusa.
Wystarczająca jest modlitwa, prosta rozmowa. Swoimi własnymi słowami poproście Mnie, abym wam pomógł.
Mówcie z serca, a Ja odpowiem natychmiast i pomogę wam zbliżyć się do Mojego Najświętszego Serca.
Proszę, dzieci, pozwólcie Mi trzymać was blisko i dać wam pociechę, której pragniecie w świecie pełnym nieszczęść, niesprawiedliwości, okrucieństwa i nienawiści.
Jestem waszą ostatnią deską ratunku. Tylko Ja mogę wam pomóc. Proszę, wołajcie do Mnie tą Modlitwą Krucjaty (45)

„ O Jezu, wiem bardzo mało o Tobie,
ale proszę, pomóż mi otworzyć moje serce, aby pozwolić Ci wejść do mej duszy,
tak abyś mógł mnie uzdrowić, pocieszyć i napełnić mnie Twoim pokojem.
Pomóż mi poczuć radość, pokonać wszystkie negatywne myśli i nauczyć mnie zrozumienia jak Cię prosić, tak bym mógł wejść do Nowego Raju, gdzie będę mógł przeżyć życie miłości, radości i cudu z Tobą na wieki wieków. Amen.”
Drogie dzieci, kocham was wszystkich bez względu na to, jakiego jesteście wyznania, nieważne jak bardzo zgrzeszyliście i powodowaliście ból lub krzywdę u innych.
Tylko Ja mogę zmienić sposób w jaki żyjecie.
Jedynym sposobem, abyście uwolnili się od trudnego życia, które prowadzicie, jest wezwanie Mnie, tak abym mógł wam pomóc.
Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3