Moje Nauki nie są skomplikowane

Załaduj kopię Moje Nauki nie są skomplikowane:
wtorek, 22 kwietnia 2014, godz. 20.00
Moja wielce umiłowana córko, niezależnie od tego, jak trudna jest ta Misja, Prawda musi przez cały czas zwyciężać.
Co to daje, kiedy przekręca się Moje Słowo? Czemu to służy? Jeżeli Moje Słowo i wszystko, czym Jestem i czym Będę, jest naginane do ludzkich zamysłów, to będzie to kłamstwo. Jaki sens miałaby Moja Śmierć na krzyżu, jeżeli nie miałaby was ona ocalić od grzechu? Pomimo Mojej okrutnej śmierci na krzyżu, jej znaczenie dla chrześcijan jest proste. Wybawiłem was od grzechu — ale tylko jeżeli Mnie prosicie, aby was wybawić. Kiedy Mnie o to nie prosicie, nie mogę was odkupić.
Jeżeli nie przyjmiecie Mnie, Jezusa Chrystusa, to nie będziecie w stanie poszukiwać Mojego Miłosierdzia. Ale jeżeli Mojego Miłosierdzia nie szukacie, to stanę przed wami i was będę błagał, abyście to uczynili — tak wielka jest Moja Miłość do was. Będę stał przed wami, grzesznikami, jak żebrzący król. Będę wam objawiał Prawdę, aż w końcu wasze oczy staną się otwarte i wówczas przejrzycie. Ci z was, którzy widzą Prawdę, wyciągną wtedy do Mnie swoje ramiona, a Ja przyjmę was do azylu Mojego Serca. Tak więc, skoro ci, którzy Mnie znają i zostaną ocaleni, posiadają tę przewagę, to także Ja udzielę wszystkim duszom wszystkich religii i wszystkich wyznań tej przewagi, że ukażę im Prawdę, zanim nadejdzie Mój Czas.
Nie zapominajcie nigdy o Mojej Prostocie. Nauczam was Prawdy w prosty sposób. Uczyłem was, abyście się miłowali, jak Ja was umiłowałem. Jeżeli nawzajem się miłujecie i traktujecie tak, jak wam pokazałem, będziecie Moi. Jeżeli innym nie okazujecie jednak miłości i respektu innym, ale wzajemnie się osądzacie w Moje Imię, wtedy nie możecie powiedzieć, że jesteście Moi. Moje Nauki nie są skomplikowane. I nie ma potrzeby, aby takimi były, bo, jeśli skupić się na tym, co najważniejsze, to Miłość jest sednem wszystkiego, czego nauczałem. Jeżeli nie macie w swoich sercach dla siebie Miłości, to nie możecie Mnie prawdziwie kochać. Jeżeli wypieracie się Miłości, wypieracie się i Mnie. A jeżeli wypieracie się Mojego Słowa, wówczas Miłość Boga nie może rozkwitać w waszych sercach.
Wasz Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/04/22/moje-nauki-nie-sa-skomplikowane/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3