Matka Zbawienia: Nawrócenie, Obiecane przez Mojego Ojca, rozpocznie się w tym miesiącu

Załaduj kopię Matka Zbawienia: Nawrócenie, Obiecane przez Mojego Ojca, rozpocznie się w tym miesiącu:
środa, 2 kwietnia 2014, godz. 16.27
Moje dziecko, nawrócenie, Obiecane przez Mojego Ojca, rozpocznie się w tym miesiącu i rozejdzie się po świecie za sprawą Mocy Ducha Świętego. Dusze zostaną potraktowane ulgowo i najbardziej zatwardziałym grzesznikom zostanie okazane przez Mojego Syna wielkie Miłosierdzie.
Wielu ludzi, którzy nie posiadają żadnej wiary w Boga i żyją tak, jakby Życie Wieczne nie istniało, będzie pierwszymi ludźmi, którym Mój Ojciec Zapragnie ukazać Światło Prawdy. Ludzie ci są bardzo kochani, a ich brak wiary zostanie zastąpiony miłością i tęsknotą, aby pojednać się z Jezusem  Chrystusem, Którego opuścili. Dusze tych, którzy popełnili okropny grzech i którzy są skażeni wpływem diabła, będą następnymi. Otrzymają oni wielkie Łaski, a Miłosierdzie Mojego Syna przeszyje ich serca tak nagle, że ich nawrócenie będzie natychmiastowe. Cud ten będzie tak nieoczekiwany, że kiedy zaczną rozszerzać przesłanie Ewangelii, wielu usiądzie i będzie ich słuchać.
To dlatego, że ci najbardziej nieszczęśliwi się nawrócą, o wiele więcej dusz zostanie ocalonych. Później to od tych wszystkich, którzy już podążają za Prawdą, będzie zależeć, czy zechcą oni pozostać wierni Mojemu Synowi i Jego Naukom. To będą te dusze, które będą najbardziej cierpieć, gdyż są one od Boga i właśnie dlatego zły podejmie wszelki wysiłek, aby zadręczać je wątpliwościami, dotyczącymi  Prawdy. To są te dusze, które będą odciągane od Mojego Syna, i są one tymi, których zły najbardziej pożąda.
Dla ochrony chrześcijan wszędzie na świecie proszę odmawiajcie tę Krucjatę Modlitwy:
Krucjata Modlitwy (144) O ochronę Wiary Chrześcijańskiej
O Matko Zbawienia, proszę, wstawiaj się za duszami chrześcijan na całym świecie.
Proszę, dopomóż im zachować ich wiarę i pozostać wiernymi Naukom Jezusa Chrystusa. Módl się, żeby mogli posiąść moc umysłu i ducha, aby podtrzymywać swoją wiarę w każdym czasie.
Wstawiaj się, umiłowana Matko, za nimi, aby otwarli swoje oczy na Prawdę, i obdarz ich Łaską, tak aby potrafili dostrzec każdą fałszywą doktrynę, przedstawianą im w Imieniu Twojego Syna.
Pomóż im pozostać prawdziwymi i wiernymi sługami Bożymi oraz wyrzec się zła i kłamstw, nawet jeżeli będą musieli cierpieć z tego powodu ból i wykpienie.
O Matko Zbawienia, chroń wszystkie swoje dzieci i módl się, aby każdy chrześcijanin podążał Pańską ścieżką, aż do swojego ostatniego tchnienia. Amen.
Dzieci, Jezus kocha każdego. On zawsze będzie walczył, aby uchronić was przed krzywdą, i będzie podejmował najbardziej niezwykłe interwencje, aby ustrzec was od wszelkiego zła, kiedy nadejdą te mroczne dni, które będziecie musieli znieść w Jego Imię. Ufajcie Mi, waszej umiłowanej Matce, bo to Ja będę się za wami wstawiać, aby w czasie tych oczekujących was prób sprowadzić was bliżej Mojego Syna.
Dziękuję wam za odpowiedź na to Wezwanie z Nieba.
Wasza umiłowana Matka
Matka Zbawienia
Matka Boża

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3