Krucjata Modlitwy (46) – Uwolnij mnie z łańcuchów szatana

Załaduj kopię Krucjata Modlitwy (46) – Uwolnij mnie z łańcuchów szatana:
Piątek, 20.04.2012, godz.15.45
„O Jezu, jestem zagubiony,
Jestem zdezorientowany i czuję się jak więzień
Złapany w sieć, z której nie mogę uciec.
Ufam Ci Jezu, że przyjdziesz mi z pomocą
I uwolnisz mnie z łańcuchów szatana i jego demonów.

Pomóż mi, gdyż jestem zagubiony.
Potrzebuję Twojej miłości dla dania mi siły
Uwierzenia w Ciebie i zaufania Tobie,
Tak bym mógł zostać uratowany od tego zła i mogło być mi
Pokazane Światło, tak bym nareszcie mógł odnaleźć pokój, miłość i szczęście.
AMEN.”

Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3