Moje nowe cuda zostaną przedstawione światu

Załaduj kopię Moje nowe cuda zostaną przedstawione światu:
Orędzie nr 389 z serii Ostrzeżenie
Sobota, 31.03.2012, godz.11.00
Moja najdroższa, ukochana córko, musisz pozostać odważna w całym twoim cierpieniu i nie pozwolić, aby strach wszedł do twojego serca.
W zjednoczeniu prawdziwie ze Mną, twoje cierpienie zbiega się z tygodniem upamiętniającym Moją Śmierć na Krzyżu.
To nie jest przypadek, gdyż cierpienie, które ty i inne podobne, wybrane dusze znoszą w tym tygodniu, uratuje miliony dusz od ognia piekielnego.

Tak jak Ja znosiłem ból, tortury i śmierć, aby ocalić ludzkość od wiecznego potępienia, tak też ofiarne dusze ratują inne dusze, aby mógł być im dany dar Życia Wiecznego.
Bez względu na to, jak trudne i przerażające jest to cierpienie, zawsze pamiętajcie o darze dla ludzkości, które reprezentuje.

Dzieci, ponieważ rozpoczyna się Wielki Tydzień, proszę rozmyślajcie o Mojej Męce na Krzyżu.
Nie tylko o cierpieniu, ale o darze wolności, który ofiaruje Ona całej ludzkości.
Ani jedna dusza, włącznie z okrutnymi i zatwardziałymi grzesznikami będącymi pod wpływem szatana, nie zostanie wykluczona z Mojego Miłosierdzia.
Miłosierdzia, które stało się możliwe, ze względu na dar dany światu przez Mojego umiłowanego Ojca.
Kiedy On posłał Mnie, Swojego Jedynego Syna, uczynił największą ze wszystkich Ofiarę.
Ofiara ta, dowód Jego żarliwej Miłości do wszystkich Jego dzieci, oznaczała, że jest możliwe, aby zniszczyć szatana raz na zawsze.
Ze względu na wolną wolę daną ludziom przez Mojego Ojca, każdy człowiek będzie miał wybór.
Będziecie albo za Moim Ojcem, albo przeciwko Niemu.
Wybierzecie Raj Wiecznego Życia lub grozę piekła.
Szatan, ponieważ jego dni prawie się kończą, nie będzie siedzieć bezczynnie, kiedy Moje nowe cuda będą w tym czasie przedstawiane światu.
Będą atakowane nie tylko te ciemne dusze, aby skłonić je do dalszej ciemności i zbliżenia się do jego zwierzchnictwa, ale weźmie on na cel pobożnych Chrześcijan.
Cuda, o których mówię, to po pierwsze Moja komunikacja poprzez ciebie, Moja córko. Mój Głos jest słyszany i zwielokrotniają się nawrócenia.
Poprzez te przekazy przyciągniętych do Mnie zostało już miliony dusz.
Inne cuda, w tym Wielki Dar Mojego Miłosierdzia, przyniosę światu wkrótce, gdy nastąpi Ostrzeżenie.
Po raz pierwszy każdemu mężczyźnie, kobiecie i dziecku dany będzie dowód nie tylko na to, że istnieje Bóg Ojciec, ale że również istnieję Ja, Jezus Chrystus, Jego Jedyny Syn.
Oznacza to, że wszystkie religie, włącznie z narodem Żydów, Moim wybranym narodem, z którego przyszedłem, zrozumieją Prawdę.
Cud globalnego nawrócenia rozwścieczy szatana, który nie podda się nawet na tym etapie. Tym słabym duszom, znajdującym się już w strasznym grzechu, będzie bardzo trudno oderwać się od niego.
Inne cuda obejmą globalne wydarzenia, wiążące się z cudami ekologicznymi, które uczynione będą przez Mojego Ojca z Jego Miłości do Swoich dwóch świadków, Chrześcijan i Żydów.

Tym dwóm wyznaniom zostanie dana siła, gdy będą prześladowane.
Ich wrogowie będą cierpieć, ponieważ zadają im straszliwą karę.
A potem będzie Moje Powtórne Przyjście, Największy Cud od Mojego Zmartwychwstania.
To będzie dzień, kiedy Ja przyjdę sądzić żywych i umarłych.
Jest to dzień, kiedy przyjdę zebrać Moją Rodzinę, tak abyśmy stali się Jednym.
Będzie to początek Mojego Panowania, gdy Niebiosa i ziemia połączą się, aby stać się Jednym przez 1000 lat.
W tym czasie wszyscy będą żyć przez Bożą Wolę Mojego Ojca.
Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3