Zjednoczcie się, podczas gdy wchodzimy do bram Nowego Raju

Załaduj kopię Zjednoczcie się, podczas gdy wchodzimy do bram Nowego Raju:

Orędzie nr 363 z serii Ostrzeżenie
Czwartek, 01.03.2012, godz.19.55
Moja droga, ukochana córko, wiele Moich dzieci zostanie teraz uratowanych przez modlitwy i cierpienia Moich umiłowanych wyznawców, których miłość do Mnie przewyższa tę, znaną większości ludzkości.
W tym okresie nasilenia opieram się i polegam na Moich wyznawcach, że pomogą Mi w ocalaniu dusz.
Wiele z tych dusz nie przetrwa aktu Mojego Boskiego Miłosierdzia i umrze w stanie grzechu śmiertelnego.
Tak wielu z was odpowiedziało na Moje wezwanie z takim posłuszeństwem i szczodrością serca.
Przynosicie Mi ogromne pocieszenie.
Błogosławię was Moi drodzy wyznawcy i proszę, abyście nadal modlili się za dusze innych.
Całej ludzkości dany będzie wkrótce Dar Mojego Miłosierdzia.
Nikomu nie umknie Prawda o Moim Istnieniu. Ale nie wszyscy zechcą Mnie przyjąć, nawet gdy Prawda zostanie im ujawniona.

Są to dusze, za którymi Ja tęsknię.
Są to zagubione dusze, dla których Moja umiłowana Matka wylewa łzy.

Są to grzesznicy, których musicie Mi pomóc uratować, ponieważ Ja chcę ocalić wszystkie Boże dzieci.
Módlcie się i zjednoczcie się, aby wspólnie pomóc Mi przyciągnąć każdą duszę, podczas gdy wchodzimy do bram Nowego Raju.
Krucjata Modlitwy (35) – Modlitwa, aby dusze weszły do Raju
„O mój Jezu,
Wspomóż mnie, abym pomógł Tobie w ratowaniu reszty Twoich dzieci na ziemi.
Modlę się, abyś Ty, przez Twoje Miłosierdzie, ocalił dusze od ducha ciemności.
Przyjmij moje utrapienia, cierpienia i smutki w tym życiu, aby ratować dusze od piekielnych ogni.
Napełnij mnie łaskami, abym ofiarował Tobie te cierpienia z miłością i radością w moim sercu, tak abyśmy wszyscy zjednoczyli się jak jedno

W miłości do Przenajświętszej Trójcy i żyli z Tobą, jak jedna święta rodzina, w Raju.
Amen.”

Dzieci, wiecie jak bardzo was kocham.
Wy, którzy Mnie znacie, zrozumiecie głębię Mojego bólu i cierpienia z powodu ilości ludzi, którzy odrzucają Moją Rękę Miłosierdzia.
Tylko wy, poprzez wasze modlitwy, możecie pomóc tym duszom i w ten sposób przynieść Mi pocieszenie, którego pragnę.
Pozostańcie teraz blisko Mnie.
To już nie potrwa długo.
Bądźcie cierpliwi i módlcie się.
Uspokójcie się, poczujcie Moją Miłość.
Wszystko będzie dobrze.
Wasz umiłowany Jezus Chrystus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/03/03/zjednoczcie-sie-podczas-gdy-wchodzimy-do-bram-nowego-raju/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3