Orędzie dla kapłanów i tych wszystkich Moich wyświęconych sług, którzy swoje życie oddali Świętej Służbie dla Mnie

Załaduj kopię Orędzie dla kapłanów i tych wszystkich Moich wyświęconych sług, którzy swoje życie oddali Świętej Służbie dla Mnie:
 
niedziela, 17 marca 2013, godz. 18.50
Moja wielce umiłowana córko, oto Orędzie dla kapłanów i tych wszystkich Moich wyświęconych sług, którzy swoje życie oddali Świętej Służbie dla Mnie.
Moi umiłowani słudzy, pragnę, abyście pozostali posłuszni Prawom Kościoła i tym, którym w Moje Święte Imię musicie okazać posłuszeństwo.
Nie wolno wam nigdy porzucić swoich obowiązków wobec Kościoła i musicie nadal, tak jak zawsze, Mi służyć. Proszę, udzielajcie wszystkich Sakramentów, tak samo jak przedtem, ale z jeszcze większą troskliwością. Wypełniajcie, jak zawsze, wasze święte obowiązki. Jest to wasza powinność wobec Bożych dzieci i musicie przewodzić swojej owczarni. Bądźcie zawsze wierni Mojemu Nauczaniu.
To nie wy, Moi najdrożsi słudzy, będziecie tymi, którzy porzucicie Mój Kościół na ziemi. To nie na skutek waszego działania Prawa w Moim Kościele zostaną zmienione, aby przyjąć nowe doktryny.
Pozostańcie wierni posługom w Moim Kościele i wykonywaniu swoich obowiązków, aż do tego okropnego dnia. Będzie to dzień, w którym Moja Msza Święta zostanie zmieniona nie do poznania. Ci wrogowie Boga, którzy przeniknęli Mój Kościół na ziemi, to będą ci, którzy was ode Mnie odepchną.
Kiedy zaprezentują oni nową Mszę, nie pozostawi się wam wówczas żadnego wyboru, gdyż wtedy będziecie wiedzieć, że już dłużej nie będzie składana w ofierze Moja Święta Eucharystia. Właśnie wtedy zostanie wam nareszcie ujawniona Prawda, chociaż zanim to nastąpi, dotrą do was pewne znaki.
Znaki te ujawnią się m. in. poprzez dziwne, nowe formuły, dopasowujące modlitwy; szatan nie będzie już dłużej potępiany, a sakramenty zostaną tak zmanipulowane, aby w nie włączyć inne wyznania. Będziecie czuć się nieswojo, ale mimo to będziecie czuli się zobowiązani do pozostania wiernym Mojemu Kościołowi.
I wówczas dojdzie do tego, że Istnienie Mojego Kościoła na ziemi stanie się jedynym środkiem umożliwiającym wam przeżycie, o ile mielibyście pozostać wierni Mojemu Nauczaniu. Kiedy Moje Nauczanie, Moje Sakramenty i Moja Msza Święta zostaną zmienione, nie wolno wam dać się oszukać. Jeżeli nie będziecie wierni Moim Prawom, wówczas Mnie zdradzicie.
Ostrzegam także inne Chrześcijańskie kościoły — ta zaraza przeniknie także do waszych kościołów. Z czasem stanie się dla was trudne, aby Moje Nauki czcić w taki sposób, jak zostały one przekazane światu. Wszyscy chrześcijanie będą cierpieć, znalazłszy się pod rządami fałszywego proroka i jego kohorty, antychrysta, którego twarz będzie wkrótce widniała wszędzie na świecie, jako najbardziej wpływowego przywódcy wszechczasów.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3