Miłość może przezwyciężyć każdą niedolę, jaką znosi ludzkość

Załaduj kopię Miłość może przezwyciężyć każdą niedolę, jaką znosi ludzkość:
 
poniedziałek, 3 marca 2014, godz. 23.37
Moja wielce umiłowana córko, myśl o Mnie z miłością w swoim sercu, gdyż to jedynie z powodu Miłości komunikuję się ze światem poprzez Księgę Prawdy.
Z Nakazu Mojego Ojca gromadzę Jego wszystkie drogocenne dzieci jako jedno z Nim i w Nim. To właśnie Miłość pozwala na tę Boską Interwencję. Ojciec Mój znosi Ból, Gniew, Zniecierpliwienie i Frustrację z powodu zmazy grzechu, która skaża dusze każdego z Jego dzieci. Lecz to Jego odwieczna Miłość do każdego z was podtrzymuje promieniowanie Światła Bożego na Ziemi.
Bez tego światła panowałaby jedynie ciemność, nie tylko ta duchowa, ale ta na samej Ziemi. Nie byłoby światła dnia. Słońce by nie świeciło ani księżyc by nie rozjaśniał nocy. Gwiazdy by zniknęły. Jednak wszystkie te dary pozostają na swym miejscu dzięki Miłości Boga. Gdy Miłość ta jest odwzajemniona, sprawia ona wielką radość Mojemu Ojcu, ponieważ On wie, że jeżeli raz duch miłości zadomowi się w duszach, to może on pokonać wszelki mrok duszy.
Miłość może przezwyciężyć każdą niedolę, jaką znosi ludzkość. Wzajemna miłość zniszczy zło. Miłość do Boga unicestwi panowanie szatana nad człowiekiem. Wierność Bożym przykazaniom udoskonali duszę, a to z kolei ocali rasę ludzką od wygnania i oddzielenia od Boga.
Jeżeli zachowane jest Światło Boże w waszych sercach oraz gdy Miłość Boża do siebie nawzajem obecna jest w waszych duszach, to każde zło może zostać pokonane. Jeżeli miłujecie Boga, odczujecie w waszym wnętrzu głęboki pokój, ponieważ, gdy okażecie Mu swoją miłość, to napełni On was Swoimi Łaskami. Zawsze musicie znajdować pocieszenie w potężnej Miłości, którą Bóg ma dla każdego z was w Swoim Sercu. Kimkolwiek byście nie byli, jakiejkolwiek krzywdy byście Mu nie wyrządzili i bez względu na to, jak nikczemne są wasze grzechy, On wam wybaczy — zawsze. Wszystko, co musicie zrobić, to Go zawołać, prosząc Mnie, Jego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa, abym zainterweniował w waszym imieniu poprzez akt pojednania.
Przyjdźcie do Mnie z waszą modlitwą i powiedzcie: „Jezu, otocz mnie Swoją Ochroną i zabierz mnie do Mojego Ojca, i przynieś mi Wieczne Zbawienie”.
Kiedy przychodzicie do Mnie z prawdziwą skruchą w waszej duszy, waszym będzie Królestwo Niebieskie.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3