Bóg Ojciec: Trzęsienia ziemi uderzą w wasze miasta

 http://9.s.dziennik.pl/pliki/9390000/9390562-trzesienie-ziemi-we-wloszech-900-554.jpg

Załaduj kopię Bóg Ojciec: Trzęsienia ziemi uderzą w wasze miasta:
poniedziałek, 31 marca 2014, godz. 14.00
Moja najdroższa córko, nadszedł czas, w którym człowiek — który tak długo grzeszył i plamił siebie samego w Moich Oczach — zatopi się teraz w ostatnich głębinach deprawacji, gdy będzie dążył do zniszczenia wszystkiego, co jest dla Mnie święte.
Wszelkie życie pochodzi ode Mnie. Życie duszy należy do Mnie. Życie ciała też jest ode Mnie. Niech żaden człowiek nie ingeruje ani w jedno, ani w drugie — żeby jego własne życie nie zostało mu odebrane przeze Mnie. I jednego możecie być pewni: Każda forma życia, która wyszła spod Mojej Dłoni, zostanie pozbawiona życia rękoma nikczemnych ludzi. Odbiorą oni życie tym w łonach matek i oświadczą, że jest to wyrazem praw człowieka. Wy, Moje dzieci, nie macie prawa do niszczenia życia Moich dzieci — ani przed, ani po ich narodzeniu — a jeżeli tak będziecie postępować, to ucierpicie straszliwą karę. Bez pojednania i z powodu braku pokuty za ten obrzydliwy grzech — Ja was zniszczę oraz zniszczę te kraje, które zachęcają do tego zła. Jeżeli niszczycie swoje własne życie, to Mnie obrażacie, gdyż ono nie należy do was, i wyłącznie Ja mam prawo — w ustalonym przez Mnie czasie —  życie dawać i je odbierać. Manipulując życiem ciała fizycznego, ingerujecie w Moją Boskość, a Ja nigdy nie będę stał bezczynnie i ignorował takiego uwłaczania Mojemu Stworzeniu.
Gdy odbieranie życia nie będzie człowiekowi już wystarczało, człowiek przebiegle zaatakuje życie duszy, przynosząc śmierć Mojemu Świętemu Słowu, które będzie deptał tak długo, aż rozkruszy każdą Jego część, tak że stanie się Ono jak żwir pod jego stopami. Potem człowiek, arogancki i pełen swoich własnych, wypaczonych poglądów na temat swoich możliwości, podejmie próbę odnalezienia nowej planety, aby znaleźć nowy dom dla ludzkości, chociaż to jest niemożliwe. Dar ziemi, na której umieściłem człowieka, zostanie uznany za niewystarczający dla ludzkich potrzeb. I tak będzie postępował ten marsz w kierunku samozniszczenia. Człowiek stanie się inicjatorem swojej własnej śmierci. Będzie on systematycznie niszczył wszystko to, co jest dla Mnie święte.
Dar życia, dany przeze Mnie każdemu Mojemu stworzeniu, zostanie Mi przez człowieka skradziony — bez odrobiny wyrzutów sumienia. Zaaprobuje on wszystkie swoje mordercze zamiary, ogłaszając, że odbieranie życia jest dobrą rzeczą. Śmierć przez aborcję jest największą ze wszystkich zniewag i Ja ostrzegam ludzkość, że Moja Sprawiedliwość weźmie górę, gdyż nie będę już dłużej zezwalał wam na to, abyście Mnie w ten sposób przeklinali.
Trzęsienia ziemi uderzą w wasze miasta i za każdy naród, który aprobuje odbieranie życia, odczujecie przypływ Mojego Gniewu, gdyż Ja uderzę w wasze ciężkie i nienawistne serca. Ci, którzy poszukują skruchy za to wykroczenie, zostaną oszczędzeni, ale wiedzcie o tym, że nie ma pomiędzy wami takiego narodu, który by tej kary nie uniknął.
Śmierć Mojego Kościoła nie będzie tolerowana, gdy człowiek wraz ze swoimi przywódcami, których niewolniczo naśladuje, zniszczy Sakramenty i tak je odtworzy na nowo, że one zanikną. Zniszczę wasze świątynie i wasze kościoły, jeżeli będziecie nadal bezcześcić Ciało Mojego Syna. Ubiczowaliście Go, wydrwiliście Go i prześladowaliście Jego wyznawców, aż wreszcie — krzyżując Go — bestialsko Go zamordowaliście. I nie wyciągnęliście z tego żadnej nauki. Brak pokornego oddania z waszej strony — oddania wobec Tego, Który dał wam życie, Który przyniósł wam Odkupienie i Który obecnie usiłuje przygotować was na Wielki Dzień — budzi Moją odrazę.
Jestem przygnębiony. Jestem Zasmucony i Rozgniewany, bo udało się wam wreszcie dojść do tego, że zabijacie każdą formę życia, jaką wam dałem. Chodzi Mi tu o obie formy życia: życie ciała i życie duszy. Życie, które wam dałem, już wam nie wystarcza; więc Dnia Ostatniego zabiorę je z powrotem tym, którzy nim we Mnie rzucili. Podczas gdy ten wojenny akt, skierowany przeciwko Mnie, Stwórcy Świata, Stwórcy wszystkiego, co istnieje, będzie trwał nadal, Ja zezwolę, aby wasze nikczemne, niszczycielskie dokonania trwały jedynie przez bardzo krótki czas.
Daję wam teraz czas, żebyście dokładnie przyjrzeli się grzechom ludzkości przeciwko wszystkiemu, co jest dla Mnie święte, tak abyście mogli podjąć pokutę za grzechy świata. Ostatnia bitwa się rozpoczęła i wiele życia — Dar stworzonego przeze Mnie życia — zostanie zniszczone przez człowieka. I za to ześlę na świat karę.
Wasz Ojciec
Bóg Najwyższy

http://ostrzezenie.net/wordpress/2014/03/31/bog-ojciec-trzesienia-ziemi-uderza-w-wasze-miasta/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3