Znaki, które poślę, będą natychmiast rozpoznawalne.

Znaki, które poślę, będą natychmiast rozpoznawalne.

Załaduj kopię Znaki, które poślę, będą natychmiast rozpoznawalne.:
 

Sobota, 02.02.2013, 15:30
Moja najmilsza córko, kocham was i Jestem z wami w każdej sekundzie tej Świętej Pracy. Jestem obecny prowadząc was w każdym zadaniu podejmowanym przez was, aby zapewnić, że Moje Słowo głoszone będzie do każdego z Bożych dzieci.
Nigdy nie pozwalajcie, aby zakłócenia lub niepowodzenia zatrzymały was i opóźniły to, co jest obecnie pilną Misją dla ratowania ludzkości.
Podczas gdy Moi wyznawcy zbierają się w Grupach Modlitewnych, będą również odczuwać Moją Boską Obecność i dam się im poznać na różne sposoby. Znaki, które poślę, będą natychmiast rozpoznawalne.
Wyleję Moją Miłość, Moje Uzdrowienie, Moje Łaski i Moje Błogosławieństwa. Jest to wiek, w którym nic nie jest niemożliwe dla dobra wszystkich, jeśli jest to zgodne z Wolą Boga.
Teraz, kiedy Moje Grupy Modlitewne łączą się razem, Moja Reszta armii rozkwitnie i urośnie. Podobnie jak nasiona zasiane na początku w zaledwie kilku sercach, urosły one i rozmnożyły się w ponad 200 krajach, z których wiele nie jest wam znanych, Moi drodzy wyznawcy.
Utrzymujcie budowanie tego fundamentu na każdym etapie czasu. Każdy odwrócony kamień jest ważny, ponieważ w końcu utworzą one Schody do Nieba.
Wasz Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2013/02/10/znaki-ktore-posle-beda-natychmiast-rozpoznawalne/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3