Ja Jestem waszym jedynym prawdziwym pocieszeniem w świecie, który jest przeciwko Mnie

Ja Jestem waszym jedynym prawdziwym pocieszeniem w świecie, który jest przeciwko Mnie

Załaduj kopię Ja Jestem waszym jedynym prawdziwym pocieszeniem w świecie, który jest przeciwko Mnie:
 

sobota, 7 lutego 2015, godz. 21.37
Moja wielce umiłowana córko, nasila się Moja walka, by sprowadzić wszystkie Boże dzieci i zabrać każdego do chwały Nowego Nieba i Ziemi. Będę walczył do końca, aby ocalić ludzkość od zła, które zostało jej narzucone przez Mojego wroga.
Proszę, abyście wy wszyscy, którzy Mnie kochacie i podtrzymujecie Moje Słowo, pozostali silni w obliczu nienawiści przeciwko Mojemu Świętemu Słowu, której staniecie się świadkami. Jeżeli odrzucicie Moje Słowo, to odrzucicie Mnie. Nie stanie się więc dla was zrozumiałe znaczenie Mojej Śmierci na Krzyżu.
Aby żyć życiem we Mnie, trzeba wielkiej odwagi i wytrzymałości, bo nigdy nie będziecie pozostawieni w spokoju, jeżeli otwarcie wyznajecie waszą wiarę we Mnie.
Ja Jestem waszym jedynym prawdziwym pocieszeniem w świecie, który jest przeciwko Mnie. Ja Jestem waszym kołem ratunkowym w tych burzliwych czasach. Ja Jestem Sam w Sobie Życiem i wszystkie dobre rzeczy pochodzą ode mnie. Zło w jakiejkolwiek formie nie może pochodzić ode Mnie, bo jest to niemożliwe. Dopóki świat nie zaakceptuje, że szatan istnieje, to ludzie nigdy nie zaakceptują Istnienia Boga.
Szatan i wszystkie upadłe anioły — precz wygnane z Nieba przez Mojego umiłowanego Ojca — wywołują nienawiść w duszach tych, którzy dopuszczają do tego, aby dławił ich grzech. To z grzechu pychy emanują wszystkie inne grzechy. Pycha była upadkiem Lucyfera. Pycha jest grzechem, przez który człowiek staje się jednaki z diabłem. Pycha stanie się upadkiem ludzkości.
Aby Mnie kochać, nie wolno stawiać żadnych warunków — a to nie jest rzecz łatwa. Kochać Mnie oznacza obstawać przy Słowie Bożym. Jeżeli od tego odejdziecie, to wasza miłość do Mnie uwiędnie, aż w końcu będziecie żyć wedle waszych własnych reguł.
Wasz Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2015/02/07/ja-jestem-waszym-jednym-prawdziwym-pocieszeniem-w-swiecie-ktory-jest-przeciwko-mnie/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3