antychryst

Wkrótce nadejdzie człowiek, który będzie twierdził, że jest Mną

Załaduj kopię Wkrótce nadejdzie człowiek, który będzie twierdził, że jest Mną:
 
Orędzie nr 340 z serii Ostrzeżenie
Środa, 08.02.2012, godz.20.45
Moja droga, ukochana córko, teraz już nie potrwa długo zanim wszystkie zapowiedziane proroctwa zostaną odsłonięte przed niewierzącym światem.
Nawet te nieczyste dusze, które unikają Mnie, ich Boskiego Zbawiciela i Mojego Przedwiecznego Ojca, zauważą to. Będą się zastanawiać, dlaczego tak się dzieje i po raz pierwszy w końcu zdadzą sobie sprawę, że nie kontrolują swojego własnego przeznaczenia.
Mimo wszystkich ich błędnych przekonań i postrzeganego prawa dla ich osobistej korzyści, wkrótce pojmą Prawdę.
Moja córko, rozwiązaniem jest modlić się, aby te dusze, chociaż zagubione dla Mnie, nie podążyły za urokiem antychrysta i fałszywego proroka.
Wkrótce nadejdzie człowiek, który będzie twierdził, że jest Mną. Ale, oczywiście, to nie może być, ponieważ Ja nie przyjdę, zanim nastąpi całkowity koniec.
Jednak on okazywać będzie wszystkie cechy, które zwiodą biedne dusze wierzące, że to Ja.
Dokona cudów, wielkich dzieł pokoju, humanitarnych czynów i aktów o społecznej sympatii.
Będzie wielbiony i jego moce będą pochodzić od szatana, króla ciemności.
Będzie tak przekonujący, że kiedy zaprezentuje oznaki wiązane z wielkimi świętymi, wielu z Moich wyświęconych sług upadnie w pokorze do jego stóp.
Moje Słowo dawane tobie, prawdziwemu prorokowi czasów ostatecznych, zostanie odtrącone i odrzucone jako herezja.
Moja córko, daję ci wiele ostrzeżeń teraz, tak żeby jak największej ilości Moich dzieci mogła być dana Prawda, zanim to nastąpi.
Nie dajcie się zwieść tym, którzy sami wywyższać się będą w waszych oczach, jakby byli świętymi. Nigdy nie zmylcie się humanitarnymi czynami, jako zawsze pochodzącymi ode Mnie.
Zły jest kłamcą. Jest przebiegły i czasami zaprezentuje kochającą, dobroczynną powierzchowność.
Uważajcie na te organizacje, na których czele stoją bardzo bogate osoby, chełpiące się swoimi wysiłkami, aby uratować ludzkość. Wielu z nich działa w tajemnicy, aby piętnować Moje Słowo.
Ten rodzaj oszustwa zostanie użyty przez antychrysta, aby zwerbować dobrze myślących, ale łatwowiernych wyznawców.
Raz uwiedzeni, znajdziecie się w potrzasku. Następnie zostaniecie oszukani, aby przyjąć znamię bestii, którego musicie uniknąć za wszelką cenę, albo będziecie straceni dla Mnie na zawsze.
Zawsze bądźcie na straży.
Wasze zadanie jest proste. Pamiętajcie, że istnieje tylko Jeden Bóg, trzy Osoby w Trójcy Świętej, Bóg Ojciec, Syn i Duch Święty.
Nic innego, co poza tym zostanie wam zaprezentowane, nie istnieje.
Wasz ukochany Zbawiciel
Jezus Chrystus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/02/10/wkrotce-nadejdzie-czlowiek-ktory-bedzie-twierdzil-ze-jest-mna/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3