Zostanie zrobione wszystko, aby spowodować zamęt w waszych Grupach Modlitewnych

Zostanie zrobione wszystko, aby spowodować zamęt w waszych Grupach Modlitewnych.

Załaduj kopię Zostanie zrobione wszystko, aby spowodować zamęt w waszych Grupach Modlitewnych.:
Czwartek, 17.01.2013, 23:17
Moja droga, umiłowana córko, Ogień Ducha Świętego nasilił się wśród Moich Grup Modlitewnych i będą teraz rozprzestrzeniały się na całym świecie oraz pomnażały tysiąckrotnie. Łaska, którymi obdarzane są te Grupy, pozwoli na ich szybkie zakładanie i rozwijanie się, tak jak Ja zamierzałem.
Tak jak Ogień Prawdy ogarnia ziemię, tak również zapadnie ciemność, jak wielka gęsta mgła. Zły i jego demony będą dręczyć tak wielu, jak tylko mogą, aby ich zabrać daleko ode Mnie. Ja nie mogę pozwolić mu tego zrobić.
Ból rozłąki od tych słabych dusz, które tak chętnie poddają się kłamstwom podawanym im przez szatana, jest dla Mnie bardzo trudny do zniesienia. Nic jednak nie może zatrzymać Słowa Bożego, chociaż wielu z was może nie mieć takiego wrażenia.
Przez Moją Moc będę szerzyć miłość poprzez te dusze, które odpowiadają na Moje wezwanie o modlitwy. Kiedy poddają Mi one swoją wolną wolę, mogę zrobić to, co konieczne, aby przyciągnąć je do Bożej Miłości. Tej Miłości zabrakło w ich życiu przez pewien czas. Wtedy zdadzą sobie sprawę z pustki, którą czuły w swoim wnętrzu, zanim przyniosłem im to pocieszenie. Komfort, którego im brakowało, to spokój duszy, który może pochodzić tylko ode Mnie.
Przyjdźcie do Mnie, a Ja pomogę wam zobaczyć wszystko, co ma znaczenie. Posłuchajcie Mojego Głosu teraz, kiedy zbieram razem wszystkie narody i prowadzę  Moją rodzinę, tak abym mógł przygotować was do nowego życia, gdzie śmierć nie będzie już istniała. Ani śmierć ciała, ani duszy, nie może istnieć w Moim Nowym Raju. To będzie koniec śmierci. Mój Nowy Raj jest gotowy, ale musi zostać wypełniony każdą duszą żyjącą dziś na świecie. To jest Moje wielkie pragnienie.
Moi wyznawcy, musicie przygotować się teraz na straszne próby, którym będziecie musieli stawić czoła z powodu waszej reakcji na Moje wezwanie. Zostanie zrobione wszystko, aby spowodować zamęt w waszych Grupach Modlitewnych. Na przykład wielu księży starało się będzie je powstrzymać. Zostanie wam powiedziane, abyście w nich nie uczestniczyli. Zostanie wam powiedziane, że nie są one dozwolone. Zostanie wam powiedziane, że Moje Modlitwy pochodzą od ducha zła. Dany wam będzie każdy rodzaj wytłumaczenia – wszystkie z nich mają po prostu za zadanie zapobiec wykonywaniu Mojej Pracy.
Zachęcam was, pracujcie razem w pokoju i harmonii. Nie dopuście do różnic zdań powstrzymujących tę pracę. Jest to czas, kiedy szatan będzie próbował wbić klin między was wszystkich, tak żeby Modlitwy Krucjaty nie były rozprzestrzeniane na całym świecie, jako podyktowane przeze Mnie.
Grupy Modlitewne Jezusa do Ludzkości muszą być zakładane wszędzie. Będą one integralną częścią formowania i koordynacji Mojej Reszty armii na ziemi. Musicie działać ściśle, w miłości i harmonii, i pozostać w kontakcie z Moją córką, Marią. Poinstruowałem ją, aby pomogła tam gdzie to możliwe, w prowadzeniu was. Wysłałem jej grupę osób, które będą koordynować Grupy w różnych regionach świata. Każdy musi skupić się na swoim własnym regionie i łączyć się z wszystkimi innymi. Maria zostanie przeze Mnie poinstruowana, w jaki sposób chcę, aby byli zorganizowani oraz jakiego formatu pragnę.
Pobłogosławię każdą Grupę Modlitewną, kiedy zgodzi się na Moje Kierownictwo. Potrzebuję włączyć członków duchowieństwa i korzystanie z modlitewników. Maria przekaże wam, co będzie wkrótce oczekiwane.
Przygotujcie się do tej globalnej Misji, jak żadnej innej. Jest to końcowa Misja dla ratowania dusz, a każdy krok na tej drodze podyktowany jest przeze Mnie, Jezusa Chrystusa. Proszę więc, pokładajcie we Mnie całe wasze zaufanie. Radujcie się, bo zostaliście pobłogosławieni przyznaniem wam tej roli w najważniejszym czasie historii świata. Dlatego otrzymacie wiele darów ode Mnie, ponieważ potrzebuję waszej pomocy, aby ratować dusze.
Pozwólcie Mi dać wam Błogosławieństwo Ochrony dla Grup Krucjaty Modlitwy Jezusa do Ludzkości w każdym pojedynczym miejscu, gdzie są one tworzone.
Moja Miłości, Moi Błogosławieni, Moi Umiłowani uczniowie, wy przynosicie Mi pokój, miłość i pociechę w tym czasie.
Wasz ukochany Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2013/01/23/zostanie-zrobione-wszystko-aby-spowodowac-zamet-w-waszych-grupach-modlitewnych/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3