Zapieczętowana Księga Prawdy zostanie otwarta w przygotowaniu na Moje Powtórne Przyjście

Zapieczętowana Księga Prawdy zostanie otwarta w przygotowaniu na Moje Powtórne Przyjście

Załaduj kopię Zapieczętowana Księga Prawdy zostanie otwarta w przygotowaniu na Moje Powtórne Przyjście:
 
Orędzie nr 320 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano piątek, 20 styczeń 2012, godz.20.15
Moja droga, ukochana córko, martwić się o ludzką opinię nie jest konieczne.
Poglądy ludzkości są niczym w porównaniu do Mojego Świętego Słowa dawanego tobie.
Moje Słowo jest najważniejsze. Żadne inne opinie o Moim Słowie nie powinny cię niepokoić.
Moja córko, czas aby ocalić ludzkość, jest teraz dla Mnie bardzo krótki.
Moja córko, tak wiele i tak szybko będzie teraz od ciebie oczekiwane, że nie będziesz w stanie złapać oddechu.
Przekazywanych ci będzie obecnie wiele objawień, aby Moje dzieci wiedziały, jak się właściwie przygotować.
Jeśli zezwalasz na takie rozpraszanie się przez opinie lub poglądy ludzi, zabiera to niepotrzebnie twój czas i odciąga cię od pracy, która jest naprawdę ważna.
Moja córko, pozwól Mi w tym czasie napełnić cię Miłością i ukojeniem.
Ostrzeżenie jest bardzo blisko. Gdy tylko Moje Promienie Miłosierdzia okryją cały świat, każdy kto wierzy we Mnie odczuje żal za grzechy.
Ci, którzy potępiają Moje przekazy dawane tobie, ale Mnie kochają, będą powracać do Mojego Najświętszego Serca z miłością i radością w swych duszach.
Zaledwie Ostrzeżenie będzie miało miejsce, gdy nastąpi pewna ilość wydarzeń.
Antychryst i jego grupa, choć osłabiona w wyniku globalnego wyznania win, rozpoczną plan swojego przejęcia Mojego Świętego Kościoła od wewnątrz.
Moja armia zajmie pozycję i zacznie walczyć, aby ratować Święty Katolicki Kościół od upadku. Moja córko, fałszywy prorok i jego zwolennicy nie wygrają, ale płaczę nad tymi Moimi wyświęconymi sługami, którzy upadną po drodze.
Będą tak zwiedzeni, że będą myśleć, że podążają za ortodoksyjnym Kościołem Katolickim.
W rzeczywistości znajdą się na bocznicy z fałszywym prorokiem, który panował będzie nad Moją Stolicą Apostolską z pychą i pogardą w swoim sercu.
Ty, Moja córko, musisz prosić Moje dzieci, aby modliły się mocno w celu złagodzenia tej odrazy.
Potrzebuję modlitw, aby ocalić dusze Moich słabych, wprowadzonych w błąd kapłanów, biskupów i kardynałów, ślepych wobec Prawdy.
Święty Tron Piotrowy zostanie zbezczeszczony przez upadłych aniołów szatana w przymierzu z antychrystem i jego różnymi organizacjami.
Moja córko, wszyscy oni są jednym potomstwem szatana.
Wiem, że jest to przerażające, ale to nie potrwa długo. Modlitwa, wiele modlitw, złagodzi i pomoże oddalić te wydarzenia.
Dzieci, przygotujcie teraz wasze dusze idąc do spowiedzi, jeśli jesteście katolikami, tak szybko jak tylko możecie. W innym przypadku wzywam was wszystkich do poszukiwania przebaczenia za wasze grzechy w czystości serc.
Złagodzi to wasze pokutne cierpienia podczas Ostrzeżenia. Później musicie modlić się o pokój na ziemi.
Przygotowania do Mojego Powtórnego Przyjścia rozpoczną się natychmiast po tym, jak Ostrzeżenie będzie miało miejsce.
Zapieczętowana Księga Prawdy zostanie otwarta a tajemnice objawione poprzez ciebie, Moja córko, dla całego świata, aby je ujrzał.
Moja Księga Prawdy zostanie dana światu, tak aby wasze dusze zostały oczyszczone w Jedności ze Mną.
Tylko wtedy będziecie gotowi, aby pójść ze Mną do Ery Boskiej Woli Mojego Ojca, Ery Pokoju, Mojego Nowego Raju na ziemi.
Wasz ukochany Jezus
Zbawiciel ludzkości

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3