Tylko przez Moc Boga istniejecie. Tylko przez Miłość Boga będziecie żyć wiecznie

Tylko przez Moc Boga istniejecie. Tylko przez Miłość Boga będziecie żyć wiecznie.

Załaduj kopię Tylko przez Moc Boga istniejecie. Tylko przez Miłość Boga będziecie żyć wiecznie.:
 

Poniedziałek, 07.01.2013, 22:15
Moja droga, umiłowana córko, może się zastanawiasz, dlaczego wydaje się być jak najbardziej naturalną rzeczą na świecie, kiedy porozumiewam się z Tobą.
Czasami pytasz, dlaczego nie czujesz się obezwładniona Moją Obecnością. Dopuszczam to, gdyż byłoby dla ciebie niemożliwe, aby stać w Mojej Obecności, tak osłabiłaby cię Moc Mojego Światła. Mimo to pozwalam ci, jako szczególny Dar, dostrzec trochę tego Boskiego Światła. To dlatego, że wówczas zrozumiesz, jak potężne jest Moje Światło, Moja Miłość i Mój Duch.
Gdyby człowiek dostrzegał choćby tylko ułamek Mojej Boskiej Obecności, byłby tak przytłoczony, że nie mógłby znieść tego Światła, gdyż oślepiłoby go.
Jest to dystans, który grzech stawia między człowiekiem a jego Stwórcą. Kiedy Moje Światło okazane jest duszom, mogą być one objęte przeze Mnie w Moim Królestwie jedynie wtedy, gdy zostały oczyszczone. Tylko ci z was, którzy upokorzą się przede Mną, mogą zostać okryci Światłem Mojego Miłosierdzia. Bez względu na to, jak bardzo twierdzicie, że Mnie kochacie, musicie stale rehabilitować się przede Mną, jeśli ma być wam dany ten Dar Mojego Miłosierdzia.
Każdemu grzesznikowi mówię to. Nie mija ani jedna godzina, gdy w waszych myślach, poprzez wasze usta i przez wasze działania, popełniacie grzech. Jednak, gdy spokojnie zaakceptujecie swoją słabość i jesteście pełni miłości do Mnie oraz widzę wasz smutek, wtedy natychmiast zapomnę wasze winy.
Kiedy przychodzę, aby okryć was Moim Boskim Miłosierdziem przed Moim Powtórnym Przyjściem, będzie to, aby zaofiarować wam niezbędne oczyszczenie, tak żebym mógł objąć was i zabrać do bezpieczeństwa i ochrony Mojego Boskiego Światła. Moje Światło okryje tego dnia ziemię. Wielu, choć oślepionych Światłem Mojego Miłosierdzia, natychmiast przyjmie Moją Rękę Ocalenia.
Aby zostać przyjętym do Światła Mojego Miłosierdzia musicie zaakceptować, że Moc Boga jest wieczna. Tylko przez Moc Boga istniejecie. Tylko przez Miłość Boga będziecie żyć wiecznie. Ci, którzy odrzucają Światło, mogą odnaleźć tylko ciemność. Ciemność może oznaczać tylko jedno – że akceptujecie życie wiecznego cierpienia oferowane wam przez złego.
Pozwólcie Mojemu Światłu jaśnieć nad wami, jednak najpierw musicie zdobyć prawo udziału w tym potężnym Świetle, które ofiaruje wam miejsce w Moim Królestwie – na zawsze.
Błogosławię was. Wzywam was. Przyjdźcie do Mnie, bez strachu, gdyż Ja czekam na was cierpliwie. Gdybyście tylko przyszli do Mnie, wtedy zrozumielibyście Prawdę Mojej Obietnicy.
Wasz Jezus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2013/01/13/tylko-przez-moc-boga-istniejecie-tylko-przez-milosc-boga-bedziecie-zyc-wiecznie/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3