Ostrzeżenie – Pierwsze orędzie od Dziewicy Maryi

Załaduj kopię Ostrzeżenie - Pierwsze orędzie od Dziewicy Maryi:
Ostrzeżenie — Pierwsze orędzie od Dziewicy Maryi
Orędzie nr 1 z serii Ostrzeżenie
poniedziałek, 8 listopada 2010, godz. 15.30 (po odmówieniu Różańca w domu)
(Zapowiedź przyszłych proroctw, które wizjonerka ma dopiero otrzymać, czym była całkowicie zaskoczona, gdyż nie wiedziała w tym momencie,  o co została w zasadzie poproszona.)
Moje dziecko, masz do wykonania odpowiedzialne zadanie i nie wolno ci dopuścić, aby ktokolwiek cię powstrzymał. Prawda musi wyjść na jaw. Zostałaś wybrana, aby tego dokonać. Moje dziecko, bądź silna. Wypatruj Boga, prosząc Go o prowadzenie w realizacji tego dzieła.
Moje dziecko, w tej pracy towarzyszyć ci będą wszyscy święci. Osoby, które ujrzałaś* (wyjaśnienie na końcu tego orędzia), są tutaj, aby ci pomóc rozpowszechnić Moje bezgraniczne przesłania na całym świecie, tak by każdy je usłyszał. Jesteś prowadzona. Nie będzie ci łatwo, ale przecież ty tak lubisz uporczywie się o coś starać. To, co się dzieje, zostało przepowiedziane. Jesteś narzędziem, za pomocą którego Bóg będzie się porozumiewał ze wszystkimi swoimi dziećmi. Nigdy nie zapominaj, że Bóg kocha wszystkie swoje dzieci, włącznie z grzesznikami, którzy Go obrażali. Błagaj o litość dla każdego z nich.
Święta Rodzina zjednoczy się ponownie.
(Przerwa… Tym stwierdzeniem byłam zaskoczona. Zapytałam więc Matkę Bożą:
— Czy dobrze zrozumiałam te słowa?
Ona uśmiechnęła się łagodnie i kontynuowała…)
Weź do ręki pióro, tak jest dobrze, i rozgłaszaj prawdę, zanim nie będzie za późno.
Te przesłania mają Boskie pochodzenie i muszą zyskać respekt.
Wierzę, że zapewnisz im efektywny rozgłos w niewierzącym świecie. Jest bardzo ważne, żebyś pozostała silna; dla Mojego umiłowanego Syna. Wiem, że cierpisz dla Niego, z Nim i przez Niego. Raduj się; albowiem to jest dobra rzecz. Wybrano cię do tego dzieła, bo jesteś pobłogosławiona. Bądź silna. Módl się każdego dnia. Będzie przybywało ci sił. Nie lękaj się. Dzień w dzień jestem z Tobą i twoją rodziną. Zostałaś napełniona Duchem Świętym, tak iż będziesz w stanie objawić światu plan Mojego Ojca dla Ziemi.
Moje dziecko, porzuć wątpliwości. To posłanie nie jest żadnym przywidzeniem. Spełniają się prorocze pisma. Módl się za wszystkie dzieci Boga. Mój ukochany Syn jest codziennie tak bardzo raniony. On cierpi z powodu ludzkich grzechów. Jego cierpienie osiągnęło bezprzykładny poziom, jakiego nie miało od czasu Jego śmierci na krzyżu.
Masz moc i ducha, jakie są potrzebne, aby z Bożym błogosławieństwem wypełnić swoją misję. Twoje oczyszczenie jest zakończone. Jesteś gotowa, aby stoczyć bitwę, jaka cię oczekuje. Przywdziej swoją zbroję. Stań z wysoko uniesionym czołem i dopomóż w walce z diabłem. Nie załamuj się, kiedy raz po raz poczujesz się wyizolowana. Ty masz za sobą wszystkie anioły i wszystkich świętych — a wśród nich św. Jana Pawła II, św. Faustynę i św. Józefa — którzy prowadzą cię na każdym kroku.
Moje dziecko, dziękuję ci za wiarę, jaką okazałaś. Jesteś typem wojownika i Bóg Ojciec oraz mój ukochany Syn bardzo cię kochają. Jesteś zjednoczona z Jezusem, a twoja ręka jest prowadzona przez Ducha Świętego.
Teraz idź, Moje dziecko, i bierz się do dzieła, i korzystaj w tym najważniejszym momencie w historii ludzkości ze wszystkich środków, jakie stoją do twojej dyspozycji.
Niech Bóg ci błogosławi, Moje dziecko.
Twoja kochająca Matka w Chrystusie
Maryja, Królowa Ziemi
* Osoby te to postacie różnych świętych, którzy ukazali się wizjonerce w czasie prywatnego objawienia;  nie miała ona pojęcia, kim one są, aż do późniejszego czasu. Rozpoznała tylko tych podanych powyżej, a byli to Jan Paweł II, Święta Faustyna i Święty Józef; dwie inne postacie są ciągle jeszcze niezidentyfikowane.

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3