Naukowcy publicznie zaprzeczą, że ten Cud miał miejsce

Naukowcy publicznie zaprzeczą, że ten Cud miał miejsce

Załaduj kopię Naukowcy publicznie zaprzeczą, że ten Cud miał miejsce:
 
Orędzie nr 315 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano piątek, 13 styczeń 2012, godz.21.35
Moja najdroższa, ukochana córko, Moje Boskie Miłosierdzie zostanie wam ostatecznie uświadomione i w końcu będzie zrozumiane.
Moje Promienie Miłosierdzia, które rozpoczną się wraz z różowym niebem, zaleją ziemię, aby ocalić ludzkość.
Ani jedna osoba nie zostanie wykluczona. Prezydenci, królowie, królowe, książęta, biedacy, sławni ludzie, żebracy, złodzieje, mordercy, ateiści i wierzący w Boga Ojca i we Mnie, Jego umiłowanego Syna, wszyscy zostaną poruszeni przez Mój Dar.
Butni upadną z pokorą, gdy ujrzą swoje ciężkie grzechy, tak jak ukazują się one przed Moimi oczami.
Nikczemni ujrzą Światło Mojego Boskiego istnienia i będą musieli dokonać wyboru. Przyjmą Moją Miłość i Miłosierdzie lub wymierzą Mi policzek. Tak czy inaczej wszystkie Boże dzieci zobaczą Moje promienie Miłosierdzia i trudno im będzie zignorować ten Cud.
Wzywam was wszystkich do modlitwy, aby Moje Miłosierdzie zostało powitane i przyjęte, tak jak głodny człowiek chwyta chleb życia. Bez tego chleba umrze.
Istnieją tylko dwie drogi. Pójść ze Mną, waszym Boskim Zbawicielem lub stanąć wobec ogni piekła.
Jestem zawsze miłosierny, ale będzie dla was tak mało czasu, aby okazać skruchę po Ostrzeżeniu.
Wielu naukowców i tych w armii szatana zostanie wykorzystanych, aby publicznie zaprzeczyć, że ten wielki Cud miał miejsce. Módlcie się za nich, aby oszustwo to nie zwiodło tych oziębłych dusz, które mogą być skuszone, aby jeszcze raz odwrócić się ode Mnie.
Przygotujcie się dzieci. Pamiętajcie, że ta interwencja z Nieba jest jedynym sposobem, abym mógł ocalić większość ludzkości.
Gdybym nie wylał Mojego Miłosierdzia nad całym światem, bardzo niewiele dusz mogłoby wejść do Mojego Nowego Raju na ziemi.
Wszystkich was kocham i powitam na łonie Mojej Miłości i Miłosierdzia.
Nie obawiajcie się; wasze dusze zostaną wypełnione Moim Świętym Duchem. Was, wierzących, uczyni to jeszcze silniejszymi w waszej Miłości do Mnie i wtedy dołączycie do Mojej armii, aby nawracać tych, którzy potrzebują więcej czasu, aby zwrócić się ku Mnie.
Wasz Zbawiciel i Król Miłosierdzia
Jezus Chrystus

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/01/15/naukowcy-publicznie-zaprzecza-ze-ten-cud-mial-miejsce/


Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3