Najświętsza Maria Panna: Potajemnie planowana jest wojna atomowa obejmująca Iran

Najświętsza Maria Panna: Potajemnie planowana jest wojna atomowa obejmująca Iran


Orędzie nr 324 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano środa, 25 styczeń 2012, godz.13.50
Moje dziecko, wiele dzieje się na świecie właśnie teraz, ponieważ armia szatana nadal rozprzestrzenia wszędzie zamęt.
Próbują przejąć kontrolę nad wszystkimi finansowymi instytucjami, tak aby mogli sprawić Moim dzieciom straszne okrucieństwo.
Oni, zła grupa napędzana przez żądzę i moc, próbują także wywołać wojnę atomową w Iranie.
Moje dziecko, musicie się modlić, żeby Bóg Ojciec w Swoim Wielkim Miłosierdziu otworzył ich serca dla powstrzymania tych wydarzeń.
Nigdy nie traćcie wiary, dzieci, gdyż wasze modlitwy skutkują.
Wielkie zła, w tym aborcja, eutanazja, prostytucja i perwersje seksualne zaczynają teraz słabnąć na świecie.
Dzieci, módlcie się, módlcie się, módlcie się Moim Najświętszym Różańcem w grupach wszędzie, jeśli to możliwe.
Szatan szybko traci swą moc, ponieważ Moja pięta zaczyna zgniatać głowę węża.
Teraz nie będzie długo trwało do przybycia Mojego Syna na ziemię.
On najpierw da wam ostatnią szansę na nawrócenie.
Następnie szybko przygotuje świat na Swoje Powtórne Przyjście.
Czas jest teraz krótki.
Dzieci, modlitwa jest bronią, aby powstrzymać armię szatana od ostatecznego prześladowania, które on planuje przeciwko ludzkości.
Pamiętajcie, że Mój Przedwieczny Ojciec przez Swoją Miłość i Litość ochroni was wszystkich, którzy w Niego wierzycie.
Módlcie się, módlcie się, módlcie się o ocalenie tych, którzy nadal będą Mu nieposłuszni i zaprzeczą Prawdzie Istnienia Mojego umiłowanego Syna.
Czas jest gotowy. Otwórzcie wasze serca dla Boskiego Miłosierdzia Mojego Syna.
Niebiosa zaczną się teraz zmieniać i następnie wszyscy zobaczycie ten Wielki Cud rozwijający się przed wami.
Bądźcie gotowi.
Przygotujcie wasze domy i módlcie się Moim Świętym Różańcem przy każdej okazji, aby rozluźnić uścisk złego.
Wasza ukochana Matka
Matka Ocalenia

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/01/26/najswietsza-maria-panna-potajemnie-planowana-jest-wojna-atomowa-obejmujaca-iran/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3