Najświętsza Maria Panna: Krucjata Modlitwy (19) – Modlitwa za młodych ludzi

Najświętsza Maria Panna: Krucjata Modlitwy (19) – Modlitwa za młodych ludzi

Załaduj kopię Najświętsza Maria Panna: Krucjata Modlitwy (19) - Modlitwa za młodych ludzi:
 
Orędzie nr 313 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano piątek, 13 styczeń 2012, godz.08.00
Moje dziecko, jestem dziś pełna smutku, ponieważ bardzo cierpię, gdy myślę o tych biednych duszach, które umrą podczas Ostrzeżenia.
Musisz prosić o żarliwą modlitwę za te dusze, które rozgniewały Mojego Ojca. Ich zachowanie jest okropnością w Jego oczach.
Proszę, módlcie się, módlcie się, módlcie się za te dzieci ciemności, z których wiele nie wie, co czyni.
Ich nikczemność powoduje, że Mój Syn płacze i Jego rany się jątrzą. Ważne jest, aby jak najwięcej dusz, jak to tylko możliwe, objętych zostało ramionami Mojego Syna w Jego Boskim Miłosierdziu. Proszę, módlcie się tą Modlitwą Krucjaty skierowaną do Mnie, Matki Ocalenia, aby uratować te biedne dzieci.
„Matko Ocalenia, proszę Cię, módl się o Miłosierdzie
dla młodych dusz, które są w strasznej ciemności, tak aby rozpoznały
Twojego ukochanego Syna, kiedy przyjdzie, aby wybawić całą ludzkość.
Niech nie przepadnie ani jedna dusza.
Niech ani jedna dusza nie odrzuci Jego Wielkiego Miłosierdzia.
Modlę się, Matko, aby wszystkie zostały ocalone i proszę o okrycie tych dusz Twoim Świętym Płaszczem,
aby zapewnić im ochronę przed oszustem, której potrzebują.”
Moje dziecko, wszystkie dusze są ważne dla Mojego Syna, ale to młode dusze w stanie grzechu śmiertelnego sprawiają Mu największy ból.
Módlcie się, aby Światło Miłosierdzia zaświeciło w ciemnościach ich umysłów i dusz. Módlcie się, aby odrzucili swe straszne życie, które wiodą w deprawacji i pustce. Módlcie się, aby wznieśli ręce i błagali o miłosierdzie, gdyż w przeciwnym razie nigdy nie otrzymają łask, których potrzebują, aby wejść do Nowego Raju.
Jakaż to strata tych młodych ludzi będzie dla reszty z was, którzy przyjmiecie Dar Ostrzeżenia i wejdziecie do Nowej Ery Raju na ziemi. To złamie Serce Mojemu Synowi, jeśli oni nie będą mogli być uratowani.
Wasza ukochana Matka
Maryja, Królowa Nieba
Matka Ocalenia




http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/01/13/najswietsza-maria-panna-krucjata-modlitwy-19-modlitwa-za-mlodych-ludzi/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3