Kiedy usuwacie Prawdę lub manipulujecie nią, to nie jest już Prawda. Wszystko, co pozostaje, jest skorupą.

Kiedy usuwacie Prawdę lub manipulujecie nią, to nie jest już Prawda. Wszystko, co pozostaje, jest skorupą.

Załaduj kopię Kiedy usuwacie Prawdę lub manipulujecie nią, to nie jest już Prawda. Wszystko, co pozostaje, jest skorupą.:
 

Środa, 09.01.2013, 10:45
Moja droga, umiłowana córko, jak bardzo Jestem znany na co dzień, poprzez mowę ludzi, a mimo to Jestem tak daleko od nich.
Wielu, instynktownie, w momentach wyrażania się wzywa głośno Mojego Imienia, bez uświadamiania sobie, jak Moje Imię wykorzystują. Nie tylko nie jestem szanowany, ale nie jest Mi okazywany jakikolwiek rodzaj szacunku. Moje Imię używane jest do przeklinania innych w chwilach wielkich napięć. Jak to boli i szokuje Mnie, że Ja w ten sposób jestem wykorzystywany.
Wielu używa Mojego Imienia w codziennej rozmowie, ale nie w sposób, który podkreśla Moją Rolę jako Zbawiciela ludzkiego rodzaju.
Jakże pragnąłbym wezwać tych ateistów i agnostyków, aby mogli posłuchać, jak używają Mojego Imienia w swoich codziennych rozmowach. Jeśli jest to nawyk, to dlaczego nie korzystacie z innej formy wyrazu? Dlaczego włączacie w to Mnie, jeśli nie akceptujecie Mnie? Dlaczego używacie Mnie jako formy bluźnierstwa, kiedy nie wierzycie, że Ja Istnieję?
Tak wielu ludzi odrzuca Mnie, jako nic ważnego w ich życiu. Jestem zepchnięty na bok, tak jakbym Ja był bez znaczenia.
Wiele dusz, które wierzą we Mnie, nie praktykuje swojej wiary. Jako tacy, zaniedbują przygotowanie swoich dusz. Tak wielu nie wie, kiedy zostaną zabrani z tej ziemi do następnego życia i popełniają straszny błąd. Ponieważ nie są gotowi do wejścia do Mojego Królestwa.
W dniu, kiedy dusze zostaną podzielone na dwie grupy, Prawda przyszłości będzie im ostatecznie objawiona. Biada człowiekowi, który nie przygotował się do tego wielkiego dnia, i który marnuje czas przyznany mu na ziemi.
Dla innych, którzy odmówili słuchania Prawdy, i który publicznie znieważali i odrzucali Mnie, ich przerażenie będzie niemożliwe do opisania. W tym dniu doświadczany będzie płacz, histeria i wstrząs, kiedy dusze te zobaczą, że wybrana przez nie ścieżka prowadzi je tylko do otchłani ogni.
Jest to czas duchowej odnowy dla dusz, które zostały pobłogosławione Darem zobaczenia, jak dawne proroctwa wypełniają się teraz na świecie, tak jak przepowiedziane.
Patrzę na świat i widzę straszny zamęt, kiedy ludzie wciągani są w kłamstwa o tym, jak świat został stworzony – te kłamstwa, które są konstruowane, aby odwrócić ludzi od Prawdy.
Widzę dobrych ludzi, którym zostało powiedziane, aby odrzucili swoje zrozumienie Moich Nauk i odtrącili je na korzyść akceptacji grzechu. Następnie są zachęcani do aprobowania grzechu, aż przekonają samych siebie, że Ja, Jezus Chrystus, przymknę na to oko.
Prawda Moich Nauk leży w samej istocie Chrześcijaństwa. Kiedy usuwacie Prawdę lub manipulujecie nią, to nie jest już Prawda. Wszystko, co pozostaje, jest skorupą.
Nadszedł czas, aby rozeznać czy jesteście przygotowani, czy też nie, aby pozwolić uwieść się współczesnej duchowości New Age lub nie ustąpić i bronić Świętego Bożego Słowa. Może to nie wydaje się teraz dla was ważne, ale kiedy nadejdzie Dzień, gdy Ja przyjdę, aby Sądzić, jedynie Prawda będzie dopuszczalna w Moim Królestwie.
Jeśli akceptujecie kłamstwa, nie jesteście uczciwi. Nie jesteście szczerzy. Dlatego nie otrzymacie Łask. Będziecie jak pusty statek, który pływa po morzach chlubiąc się ładunkiem, który istnieje tylko w waszych głowach. To fałszywe poczucie bezpieczeństwa będzie dla każdego bezużyteczne. Nie da wam dostępu do kluczy Mojego Nowego Raju.
Módlcie się każdego dnia, jak gdyby jutro było waszym ostatnim dniem, gdyż nie znacie chwili Mojego Powtórnego Przyjścia. Stanie się to niespodziewanie. Kiedy dzień ten zaświta, będzie niewiele czasu, aby zawrócić.  Albo przyjmiecie Mnie i Moją Obietnicę doprowadzenia was do Mojego Królestwa, albo zostaniecie wysłani do miejsca, z ​​którego nie ma powrotu.
Wasz Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3