Już wkrótce zostanie oficjalnie ogłoszone, że piekło jest miejscem, które nie istnieje

Już wkrótce zostanie oficjalnie ogłoszone, że piekło jest miejscem, które nie istnieje

Załaduj kopię Już wkrótce zostanie oficjalnie ogłoszone, że piekło jest miejscem, które nie istnieje:
 
niedziela, 12 stycznia 2014, godz. 20.28
Moja wielce umiłowana córko, gdybym Ja, Jezus Chrystus, nie przemawiał w obecnym czasie do świata, wiele dusz nigdy by nie przekroczyło Bram Raju.
Tak wiele niewdzięcznych dusz nie okazuje już posłuszeństwa Moim Prawom i dlatego tworzą swoje własne interpretacje, które dla Mnie są odrażające. Reguły odnoszące się do tego, co jest Prawdą, zostały przekazane ludzkości w Darze jako środek, umożliwiający człowiekowi, aby sobie zasłużył na prawo do zbawienia. Czyż nie wiecie, że nie możecie żyć, stosując się do waszej własnej wersji Praw Bożych, a następnie oczekiwać wejścia do Raju?
Arogancja człowieka prześcignęła ducha pokory. Człowiek już dłużej nie służy Bogu tak, jak mu to zostało nakazane. Natomiast tworzy on za pomocą własnej wyobraźni wizję tego, czym — według jego przekonań — jest Niebo. Dzisiaj żaden z Moich sług — tych mianowanych, aby Mi służyć — nigdy nie nawiązuje do istnienia Piekła. Już samo użycie słowa „piekło” jest dla Moich wyświęconych sług żenujące, gdyż obawiają się oni, że zostaną wykpieni przez świeckie — żyjące w fałszywym przekonaniu — społeczeństwo. Piekło jest domem dla wielu godnych pożałowania dusz — i jakiż to ból Mnie przeszywa, kiedy widzę, jak niczego niepodejrzewające dusze wpadają w tę otchłań koszmaru, wydawszy swoje ostatnie tchnienie.
Dzieci Boże muszą zostać teraz poinformowane o palącej potrzebie modlitwy za dusze, które są ślepe na Prawdę. Albowiem już wkrótce zostanie oficjalnie ogłoszone, że piekło jest miejscem, które nie istnieje. Duszom zostanie powiedziane, że wszystkie Boże dzieci, o ile tylko wiodły uczciwe i godne życie — bez względu na to, czy wierzą, czy nie wierzą w Boga — otrzymają Życie Wieczne. Ale to będzie kłamstwo. Z piekła nie ma powrotu. Ono jest na wieczność.
Wiele dusz, które Mnie otwarcie odrzuciły, tak prywatnie, jak i publicznie, dusi się w piekle. Ich rozżalenie pogarsza jeszcze ich straszne cierpienie i nienawiść szatana. Kiedy jest się już w piekle, wtedy szatan objawia się w swoich wszelkich złowrogich i odrażających postaciach, a jego nienawiść wypełnienia każdą sekundę. Obrzydzenie, jakim ich napawa — ta sama bestia, którą czcili, żyjąc na ziemi — jest samo w sobie znaczącą przyczyną ich cierpienia. Jednak to ich oddzielenie ode Mnie i ból, którego doświadczają z powodu ciemności, stanowią największe udręczenie.
Żadnemu człowiekowi — który, jakoby w Imię Moje, powie wam, że piekło nie istnieje — nie zależy, aby wam pomóc ocalić wasze dusze. Kiedy zostaniecie przekonani, że piekło nie istnieje, wówczas dojdziecie do błędnego przeświadczenia, że i grzech jest bez znaczenia.
Nie możecie Mi służyć, jeżeli wierzycie, że grzech nie istnieje. Nie możecie żyć na wieczność chwalebnym życiem w Moim Królestwie, jeżeli Mnie nie poprosicie, abym wam przebaczył wasze grzechy. Ta sprawa będzie stanowić jądro nowej doktryny, która wkrótce zostanie wprowadzona i którą to będziecie zmuszeni przełknąć. Właśnie tak zostaniecie podstępnie oszukani, żeby zaniedbać przygotowanie swojej duszy na Wielki Dzień Pański, kiedy Ja powrócę, aby upomnieć się o was jako o należących do Mnie.
Mówię wam o tym, aby was przestrzec — a nie, aby was przerażać. Błagam was, zaakceptujcie grzech jako część swojego życia, ale usilnie was namawiam, abyście unikali siedmiu grzechów głównych, bo gdy się o to postaracie, to znajdziecie u Mnie Łaskę. Zawsze musicie spowiadać się ze swoich grzechów. Czyńcie to codziennie. Rozmawiajcie ze Mną i proście Mnie, abym wam przebaczył. Ci z was, którzy nie mogą przystąpić do Sakramentu Spowiedzi — ci podążający za różnymi innymi wyznaniami i religiami — muszą zaakceptować Dar, który wam dałem — Dar Odpustu Zupełnego:
Dbajcie się o swoją duszę — bo jest ona waszą duszą, która będzie żyła wiecznie. A żyć będziecie tylko w jednym z tych dwóch miejsc przez całą wieczność: w piekle albo w Moim Królestwie.
Wasz Jezus


Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3